سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۱ ب.ظ چاپ مطلب

محاسبه بهای برق مراکز خدمات فنی سینمای ایران با تعرفه مراکز فرهنگی

farhang-niroo

با درخواست و پیگیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و موافقت وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها ، استودیوها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران با تعرفه برق مراکز فرهنگی محاسبه و دریافت خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی ،سمعی و بصری ، پیرو مکاتبات سید عباس صالحی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با وزارت نیرو در خصوص “شمول ماده ۳۷ قانون الحاق موادی به قانون بخشی از مقررات مالی دولت به لابراتوارها ،استودیو ها و مراکز خدمات پشتیبانی فنی سینمای ایران” و موافقت رضا اردکانیان  وزیر نیرو از این پس بهای برق لابراتوارها ، استودیو ها و مراکز خدمات فنی سینمای ایران در صورت ارائه مجوز معتبر صادره توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تطابق فعالیت محل با مجوز مذکور ،با تعرفعه برق مراکز فرهنگی محاسبه ودریافت می شود.

بنا بر این گزارش محمد مهدی حیدریان رئیس سازمان سینمایی ، با ابلاغ موافقت مذکور، از مدیر عامل خانه سینما و معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خواست مکانیزم های صدور مجوز های مربوطه به گونه ای طراحی و اجرا شود که همه واحد های مشمول بتوانند از این امکان بهره مند شوند.

شایان ذکر است در ماه گذشته نیز سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای وظایف حمایتی خود از سینمای ایران، موفق به لغو دریافت عوارض بلیت سینماها از سوی شهرداری ها شده است .

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>