سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۷ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فراخوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد

farakhan-film-kootah

فراخوان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران منتشر شد و علاقه‌مندان از ۱۲خرداد می‌توانند در سایت جشنواره ثبت‌نام کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این جشنواره با هدف تثبیت جایگاه فیلم کوتاه بعنوان جریانی مستقل و اندیشمند در سینمای کشور، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، روزآمد کردن دانش و مهارت‌های سینمایی، تقویت چرخه اقتصادی فیلم کوتاه با ایجاد زمینه‌های بازاریابی داخلی و خارجی و تلاش برای گسترش و جذب مخاطبان فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

سی وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی از تاریخ ۱۸ تا  ۲۳ آبان‌ماه ۱۳۹۷ در دوبخش سینمای ایران و سینمای بین‌الملل برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا اول مردادماه ۱۳۹۷ فرصت دارند تا در سایت جشنواره ثبت‌نام و آثار خود را ارسال کنند.

نسخه کامل فراخوان سی و پنجمین دوره این جشنواره در سایت انجمن سینمای جوانان ایران به نشانی: www.iycs.ir  و وب‌سایت جشنواره به نشانی: www.tisff.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>