سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۷ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

ویژه برنامه هاى شبکه دو در ایام سوگ امیرالمومنین(ع) و لیالى قدر

tv2-ahya

شبکه دو سیما در ایام سوگ امیرالمومنین(ع) و لیالی نورانی قدر ویژه برنامه‌های خود را به صورت زنده تقدیم بینندگان این شبکه می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ قرائت دعای جوشن کبیر و مرثیه سرایی در سوگ امیرالمومنین حضرت علی (ع) یکشنبه ۱۳ خرداد توسط حاج سید علی حسینی نژاد و سخنرانی و احیای شب نوزدهم توسط آیت ا… سعیدی (دامت برکاته) تا ساعت ۲:۱۵ ادامه خواهد داشت.

سه شنبه ۱۵ خرداد مصادف با شب بیست و یکم ماه رمضان و شهادت امام اول شیعیان از ساعت ۲۳:۱۵ قرائت دعای جوشن کبیر و عزاداری توسط حاج حسن شالبافان شروع شده و در ادامه سخنرانی و احیای شب قدر توسط حجت الاسلام و المسلمین رئیسی (دام عزه) پخش خواهد شد.

همچنین پنجشنبه ۱۷ خرداد مصادف با شب بیست و سوم ماه رمضان دعای جوشن کبیر و عزاداری توسط حجت الاسلام بحرانی (دام عزه) و مناجات با نوای حاج محمدرضا عاصی قرائت می شود. سخنرانی و احیای شب قدر نیز توسط حجت الاسلام و المسلمین میرباقری (دام عزه) انجام خواهد شد.

یکی دیگر از تدارکات شبکه دو سیما برنامه «کوی محبت» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی و به تهیه کنندگی سید مصطفی موسوی است که از نجف اشرف، مسجد کوفه و کربلا تقدیم بینندگان خواهد شد. این برنامه با حضور کارشناسان مختلفی چون حجت الاسلام و المسلمین سرلک و مرثیه سرایی ذاکران اهل بیت (ع) همچنین شعرخوانی توسط شاعران آیینی همچون سید حمید برقعی روانه آنتن می شود.

«کوی محبت» این هفته در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۱۹:۱۵ و دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۳:۱۵ از این شبکه پخش خواهد شد. این برنامه در گفت و گو با کارشناسان مذهبی، پخش تصاویر و پوشش مناسک مذهبی ویژه لیالی قدر در این مکان مقدس تلاش می کند حال و هوای متفاوتی برای مخاطبان خود ایجاد کند.

پخش مناجات خوانی حاج محمود کریمی، مداحی، نیایش و سخنرانی های ویژه شب های قدر نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در شبکه دو سیماست که طی این شب ها به مخاطبان تقدیم خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>