سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

برنامه تلویزیونی «مکث» با موضوع جایگاه مسجد روی آنتن می‌رود

maks

برنامه تلویزیونی «مکث» که هرروز با اجرای علی سلیمانی از شبکه دوم سیما پخش می‌شود، با موضوع جایگاه مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما، حجت الاسلام محمدرضا زائری مهمان این قسمت از برنامه «مکث» است و نوجوانان شرکت کننده در این برنامه، با او در رابطه با جایگاه مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی گفتگو می‌کنند.

برنامه «مکث» به تهیه کنندگی احسان کاوه به دغدغه های مختلف نوجوانان می‌پردازد و در هر قسمت یکی از آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد. نوجوانان در «مکث» با هم به رقابت می‌پردازند، آنها پیرامون موضوعاتی که در تحریریه برنامه مطرح می‌شود، تحقیق و جستجو می‌کنند و تمام این مراحل به شکل مستند ضبط می‌شود.

«مکث» با حضور حجت الاسلام زائری و موضوع جایگاه مسجد به عنوان یک نهاد فرهنگی و تاثیراتی که می‌تواند بر زندگی نوجوانان داشته باشد امروز ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو به روی آنتن می‌رود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>