سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ خرداد ۱۳۹۷ در ۶:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور بهاره کیان‌افشار و سام درخشانی ؛

برگزاری اکران مردمی فیلم «دشمن زن» در پردیس آزادی

doshmane-zan

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی همزمان با آغاز اکران در پردیس آزادی برگزار خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی «پویافیلم»، اکران رسمی کمدی «دشمن زن» ساخته کریم امینی از چهارشنبه ۲۳خردادماه در سراسر کشور آغاز خواهد شد و اولین اکران مردمی فیلم در همین روز انجام می گیرد.

سام درخشانی و بهاره کیان افشار بازیگرانی که شخصیتهایی خاص در «دشمن زن» ایفا کرده‌اند به همراه کریم امینی کارگردان این کمدی، چهارشنبه ۲۳خردادماه حوالی ساعت ۲۲:۳۰ در پردیس آزادی حاضر خواهند شد و هم با مخاطبان گپ زده و هم به همراه آنها به تماشای «دشمن زن» می نشینند.

علاقمندان به حضور در اکران مردمی «دشمن زن» و دیدار با بهاره کیان‌افشار و سام درخشانی می‌توانند از طریق سایت سینماتیکت نسبت به رزرو حضور اقدام کنند.

«دشمن زن» تازه‌ترین محصول موسسه پویافیلم یک کمدی-رمانتیک-موزیکال است که اسرار پشت پرده زندگی آنها که مدام ژست ضدّزن می‌گیرند را برملا می کند.

تهیه‌کنندگی «دشمن زن» را حسین فرحبخش و عبدالله علیخانی برعهده داشته‌اند. سام درخشانی، گوهر خیراندیش، بهاره کیان‌افشار، الناز حبیبی، بهرنگ علوی، مریم سعادت، مونا شناس، سیروس همتی، هاوار قاسمی، سپیده مراد‌پور و با هنرمندی امیرحسین آرمان بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>