سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۷ در ۳:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز فیلم‌برداری فیلم سینمایی «دوچ» در شمال کشور

doch

فیلم‌برداری فیلم سینمایی «دوچ» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس در شمال کشور آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «دوچ» دومین اثر بلند سینمایی است که در ژانر کودک و نوجوان به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۹۷ تولید می‌شود.

بر اساس این خبر، بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، سروش جمشیدی، کوروش زارعی، حسین عباسی، محمد امین احمدی و امیرمحمد محمدی در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم «دوچ» ماجرای نوجوانی به نام غلامرضا است که علاقه به دوچرخه سواری دارد و دوست دارد تا با دوچرخه مسابقه بدهد و جایزه به دست آورد، اما به‌دلیل مشکلات مالی، توانایی تهیه دوچرخه را ندارد. او برای به دست آوردن دوچرخه راهی جالب را انتخاب می‌کند و انتخاب این راه اتفاق‌‌های مختلفی را به‌دنبال دارد.

بر همین اساس، هاشم مرادی مدیر فیلم‌برداری، نوید فرح‌مرزی طراحی گریم، احمد سعادت‌بخت طراحی صحنه و لباس و رضا کشاورز مدیر صدابرداری فیلم «دوچ» را بر عهده دارند.

همچنین مجید نصیری مدیر تولید، حسین امینی مدیر تدارکات، میثم نجفی مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است این فیلم به تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته می‌شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>