سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۳۹۷ در ۹:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

مستند سینمایی «سفر سهراب» در خانه هنرمندان نقد می‌شود

Poster-safare-sohrab

نشست نقد و بررسی مستند سینمایی «سفر سهراب» ساخته امید عبدالهی با حضور جمعی از مستند سازان در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی مستند سینمایی «سفر سهراب»، نشست نقد و بررسی مستند سینمایی «سفر سهراب» به کارگردانی امید عبدالهی روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۶ با حضور جمعی از مستند سازان، عوامل فیلم و با مدیریت رامتین شهبازی در خانه هنرمندان برگزار می شود.

مستند «سفر سهراب» پرتره ای متفاوت درباره سهراب شهیدثالث، به عنوان یکی از موثرترین آغازگران سینمای نوین ایران است، که در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده و یکی از مهمترین مقاطع کار و زندگی این سینماگر پیشرو، یعنی زمانی که موفق به ساخت دو فیلم مهم «یک اتفاق ساده» و «طبیعت بی جان» شد را به تصویر می کشد. نخستین نمایش رسمی این مستند در دهمین جشنواره بین المللی مستند ایران، سینما حقیقت بوده است که از سوی هیات داوران این جشنواره، به عنوان یکی از نامزدهای دریافت تندیس هنر و تجربه برای بهترین فیلم مستند معرفی شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>