سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۷ در ۵:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب

تعداد ۸۰۹ اثر به سومین جشنواره فیلم سلامت ارسال شد

Salamat-fest

تعداد آثار رسیده به جشنواره سلامت مجموعا ۸۰۹ اثر است که به تفکیک ۳۴ اثر سینمایی، ۲۹۳ اثر کوتاه، ۲۰۹ اثر مستند، ۹۸ اثر تلویزیونی و ۱۷۵ اثر دانشجویی را در بر می گیرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره ملی فیلم سلامت، سومین جشنواره فیلم «سلامت» اهدافی همچون آشنایی مخاطبان و آحاد جامعه با اهمیت سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، تشویق هنرمندان و سینماگران به تولید آثار متناسب و مطلوب در عرصه سلامت، قدردانی از فعالان و سازندگان آثار تصویری اثربخش در حوزه سلامت و ترغیب سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی و دولتی به استفاده از توان سینما برای فرهنگ سازی عمومی و تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و ارتقای سلامت جامعه را دنبال می کند.

سومین جشنواره ملی فیلم سلامت، توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>