سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۷ در ۴:۰۹ ب.ظ چاپ مطلب

هیأت انتخاب سومین جشنواره فیلم سلامت آغاز به کار کرد

salamat-fest

همزمان با اتمام مهلت ارسال آثار، هیأت انتخاب این جشنواره برای انتخاب آثار از میان ۸۰۹ اثر رسیده به بخش‌های مختلف جشنواره، آغاز به کار کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره ملی فیلم سلامت ، سومین جشنواره فیلم «سلامت» اهدافی همچون آشنایی مخاطبان و آحاد جامعه با اهمیت سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی، تشویق هنرمندان و سینماگران به تولید آثار متناسب و مطلوب در عرصه سلامت، قدردانی از فعالان و سازندگان آثار تصویری اثربخش در حوزه سلامت و ترغیب سازمان های مردم نهاد، بخش خصوصی و دولتی به استفاده از توان سینما برای فرهنگ سازی عمومی و تلاش در راستای اصلاح سبک زندگی و ارتقای سلامت جامعه را دنبال می‌کند.

این جشنواره در بخش‌های فیلم‌های بلند سینمایی، فیلم‌های مستند، فیلم‌های کوتاه، آثار تلویزیونی و فیلم‌های دانشجویی آثار منتخب را به نمایش می‌گذارد.

سومین جشنواره فیلم سلامت توسط موسسه آوای هنر سلامت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری محمد کیاسالار برگزار خواهد شد.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>