سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۳۹۷ در ۵:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

پخش ویژه برنامه زنده طولانی‌ترین خسوف قرن در برنامه «چرخ»

charkh-khosuf

برنامه «چرخ» این هفته به دلیل ماه گرفتگی جمعه ۵ مرداد با پخش زنده طولانی‌ترین خسوف قرن روی آنتن می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه چرخ ؛ مجله علمی و فرهنگی «چرخ» به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی که  شنبه ها از آنتن شبکه چهار سیما پخش می‌شود این هفته جمعه ساعت ۲۳ با همراهی کارشناسان نجومی برای بررسی علمی طولانی‌ترین خسوف قرن و دیگر پدیده‌های مرتبط با ماه روی آنتن می رود. ذلفقار دانشی، مصطفی امام و دکتر حسن زاده از جمله مهمان این ویژه برنامه هستند که در کنار مجریان و کارشناسان برنامه به بحث و بررسی این پدیده می پردازند.

همچنین «۷ خبر» یکی از بخش‌های برنامه است که اجرای آن را ژورنالیست‏‌های علمی که اعضای هیات تحریریه برنامه هم هستند بر عهده دارند و هفت خبر مهم علمی هفته را از دیدگاه برنامه انتخاب و بررسی خواهند کرد. «علم به زبان ساده» نام یکی دیگر از بخش‌های برنامه هست که به سوالات علمی مردم در فضای مجازی و پیامک ها پاسخ می دهد. در بخش «اتاق دانشمند» به سراغ اساتید و دانشمندان می رویم و مخاطبان را با سبک زندگی آنها آشنا می کنیم. در واقع دوربین برنامه به سراغ اتاق و فضای زندگی دانشمندان می رود تا مخاطبان با زندگی و دلبستگی آنها آشنا شوند. برنامه «چرخ» به تهیه کنندگی الهه بهبودی تلاش می کند تا با حضور چهره‌های علمی و پژوهشی به رویدادهای علمی بپردازد. «چرخ» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیما است که شنبه ها ساعت۲۱:۳۰ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>