سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ مرداد ۱۳۹۷ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم مستند «فروشنده ۲» به «سینما روایت» می‌آید

foroshandeh-2

سینماروایت در سومین برنامه از سری جدید خود، فیلم مستند «فروشنده ۲» را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش سوره سینما، «فروشنده ۲» تازه‌ترین اثر مرکز مستندسازی «فانوس فردا» است که روایتی از برنامه کشورهای غربی برای صنعت موشکی ایران، زمزمه‌های مذاکرات جدید و فشار بر صنعت موشکی کشورمان است.

این مستند در ادامه قسمت اول «فروشنده» ساخته شده است. قسمت اول این مستند، به اتفاقات پشت پرده برجام می‌پرداخت و در تلاش بود تا تجربه برجام را یک بار برای مردم به تصویر بکشد. «فروشنده ۲» به برجام‌های بعدی می‌پردازد، به این امید که این هشدار باعث شود این بار برخلاف برجام هسته‌ای، زودتر از آن که دیرشود چاره‌ای اندیشیده شود.

جلسه نمایش و نقد و بررسی این مستند در برنامه «سینما روایت» روز یکشنبه ۱۴ مرداد ماه، ساعت ۱۷:۳۰ با حضور مصطفی خوش‌چشم کارشناس مسائل بین‌الملل، آرش فهیم منتقد سینما و «محسن حاج کرمی» تهیه کننده اثر، در مجموعه فرهنگی-هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان بهار جنوبی برگزار می‌شود. گفتنی است شرکت در این مراسم برای عموم مخاطبان آزاد و رایگان است.

foroshandeh-2-cover


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>