سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
به همت انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران؛

برترین فیلم‌های کودک و نوجوان ۴۰ سال سینمای ایران معرفی می‌شود

Montaghedan-Koodak

انجمن نویسندگان و منتقدان سینمایی ایران به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب، بهترین آثار چهل سال اخیر در حوزه سینمای کودک و نوجوان را انتخاب و معرفی می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری جایزه بهترین های چهل سال سینمای کودک و نوجوان از سوی منتقدان و نویسندگان سینمایی، جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین های  فیلم کودک و نوجوان ۴۰ سال سینمای ایران با اعلام این خبر گفت: در این نظرخواهی منتقدان و نویسندگان سینمایی در بخش‌های مختلفی چون بهترین فیلم کودک، بهترین فیلم نوجوان، بهترین کارگردان سینمای کودک و نوجوان، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر کودک و نوجوان نظرات خود را ارئه می‌کنند.

وی افزود: در نهایت با بررسی آرا، آثار برگزیده در جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان امسال جوایزی دریافت می کنند.

دبیر اجرایی جایزه بهترین فیلم کودک و نوجوان ۴۰ سال سینمای ایران اظهار کرد: این حرکت ارزشمند توسط انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و با حضور گسترده اعضای این انجمن و دیگر منتقدان و نویسندگان سینمایی صورت می‌گیرد.

گودرزی در پایان بیان کرد: در این نظرخواهی فیلم‌های کودک و نوجوان تولید و اکران شده طی چهل سال اخیر مدنظر قرار خواهد گرفت که بر اساس تخمین ما تعداد این آثار بیش از دویست فیلم است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>