سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ مرداد ۱۳۹۷ در ۶:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

معرفی داوران بخش تلویزیونی جشنواره فیلم سلامت

tv-salamat

ترکیب هیات داوران بخش تلویزیونی سومین جشنواره فیلم سلامت اعلام شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره فیلم سلامت، ترکیب هیات داوران بخش تلویزیونی این جشنواره شامل محمدامیر امیرخانی (پزشک متخصص پوست و سلول‌های بنیادی و دارای سابقه معاونت دانشگاه علوم پزشکی ایران)، عباس زارع‌نژاد (مشاور وزیر بهداشت و رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی) سروش صحت (کارگردان، نویسنده و بازیگر) و عاطفه میرسیدی (پزشک و خبرنگار واحد مرکزی خبر) است. همچنین شهرام کجوری (پزشک، کارشناس و مشاور پزشکی در برنامه های صدا و سیما) نیز مدیریت بخش تلویزیونی این جشنواره را بر عهده دارد.

در این دوره از جشنواره فیلم سلامت، ۲۸ اثر تلویزیونی به رقابت می‌پردازند.

سومین جشنواره ملی فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ ۱ تا ۵ شهریور ۹۷ به دبیری دکتر محمد کیاسالار برگزار می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و رصد آخرین اخبار این جشنواره می‌توانید به آدرس اینترنتی www.filmsalamat.ir مراجعه کنید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>