سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ شهریور ۱۳۹۷ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

«سوگند بقراط» برگزیده جایزه سازمان‌های مردم نهاد جشنواره سلامت/ اهدای جایزه به انجمن «ام‌اس»

sogande-boghrat

جایزه ویژه سازمان‌های مردم نهاد در اختتامیه جشنواره فیلم سلامت به مستند «سوگند بقراط» با موضوع «ام‌اس» تعلق گرفت.

به گزارش سوره سینما، در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره فیلم سلامت جایزه ویژه سازمان‌های مردم نهاد به فیلم مستند «سوگند بقراط» به تهیه کنندگی و ‌کارگردانی حسین کاکاوند با موضوع «ام‌اس» اهدا شد.

حسین کاکاوند تهیه کننده و کارگردان فیلم «سوگند بقراط» که خود از اعضای انجمن «ام‌اس» ایران است جایزه خود را از حمید فرخ‌نژاد سفیر انجمن «ام‌اس» ایران دریافت نمود.

این کارگردان ضمن تشکر از وزیر بهداشت به سختی های سال های ۹۰ تا ۹۲ و مشکلات دسترسی به دارو و قیمت‌های بالا در آن سال ها تاکید کرد و برای رفع این مشکلات در سال های اخیر از دکتر حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت  قدردانی کرد.

کاکاوند در راستای بحران های اقتصادی اخیر و با اشاره به این مساله، جایزه نقدی خود را برای حمایت از بیماران «ام‌اس» به انجمن «ام‌اس» ایران اهدا کرد.

حسین کاکاوند پیش از این در نخستین دوره جشنواره سلامت با فیلم مستند «میلین» حضور پیدا کرده و در این فیلم نیز از نگاهی متفاوت به «ام‌اس» پرداخته بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>