سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ شهریور ۱۳۹۷ در ۳:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب
در چهارمین روز از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛

فیلم‌های «لکنت»، «آخرین داستان» و «ضربه فنی» نقد و بررسی می‌شوند

koodak-neshast-4

در چهارمین روز جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان سه فیلم سینمایی «لکنت»، «آخرین داستان» و «ضربه فنی» با حضور عوامل و بازیگران، اهالی رسانه و منتقدان سینما نقد و بررسی می‌شوند.

به گزارش سوره سینما ، در چهارمین روز سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، سه فیلم «لکنت»، «آخرین داستان» و «ضربه فنی» روز یکشنبه-۱۱ شهریور ماه- در سالن یک سینما چهارباغ نقد و بررسی می شوند.

فیلم «لکنت» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه کنندگی محمود فتوحی شاه آباد، از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در سینما چهارباغ اصفهان به نمایش در می آید. ساعت ۱۱ نیز این اثر با حضور کارگردان و تهیه کننده و با اجرای و کارشناسی خدایار قاقانی منتقد و کارشناس سینما تحلیل و بررسی می شود. در این مراسم سجاد اسماعیلی، مهرنوش مقیمی، مارال سجادی، محمد مبین یوسفی، امیرحسین عزیزی و ابوالفضل سلیمی عوامل و بازیگران این فیلم حضور دارند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه همین روز، انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» به کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه کنندگی احسان رسول اف در سینما چهارباغ به نمایش در می آید. این اثر ساعت ۱۳ با حضور تهیه کننده، کارگردان و همچنین با اجرا و کارشناسی رضا درستکار کارشناس و منتقد سینما و مهمانانی همچون علیرضا علویان و زهیر یاری نقد و بررسی می شود.

«ضربه فنی» فیلم دیگری است که از ساعت ۱۵ یکشنبه ۱۱ شهریور ماه در سینما چهارباغ به نمایش در می آید. ساعت ۱۶ و ۳۰ و پس از پایان نمایش، این اثر نیز با حضور غلامرضا رمضانی کارگردان، رضا درستکار منتقد و کارشناس و میترا تیموریان، افشین هاشمی، علی ملکیان، متین جان جانه، مسعود مددی، سپهر فرزامی بازیگران و عوامل فیلم نقد و بررسی می شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد تا ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان در حال برگزاری است. آدرس سایت رسمی جشنواره icff.ir است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>