سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۲۸ ق.ظ چاپ مطلب
با بازی اندیشه فولادوند/

دی وی دی «چاله» وارد بازار شد

chaleh

نسخه دی وی دی نمایش «چاله» با بازی اندیشه فولادوند به بازار آمد.

نسخه دی وی دی نمایش «چاله» با بازی اندیشه فولادوند به بازار آمد.

سوره سینما- نمایش «چاله» آذر و دی سال ۹۱ روی صحنه رفت و با استقبال فراوان اهالی فرهنگ روبرو شد. این نمایش را سهیل بیرقی به عنوان نخستین تجربه کارگردانی‌اش روی صحنه برد. اندیشه فولادوند، عمار تفتی و عاطفه نوری در این نمایش بازی کردند.  به فاصله شش ماه نسخه کامل ویدیویی چاله با زمان ۶۲ دقیقه به تعداد محدود و در زمانی کوتاه به علاقمندان دیدن دوباره این نمایش یا آن‌ها که فرصت تماشای کار را در زمان اجرا از دست داده بودند عرضه می‌شود.

تفاوت نسخه ویدیویی «چاله» با کارهایی که پیش‌تر روی دی‌ وی‌ دی منتشر شده‌اند در ضبط  کار با سه دوربین و اجرای مخصوص برای تصویربرداری است که باعث شده به لحاظ تصویر و صدا با نسخه متفاوتی روبه رو باشیم. از دیگر ویژگی‌های این نسخه می‌توان به وجود زیرنویس انگلیسی و بخش موارد ویژه (شامل آنونس ۴ دقیقه‌ای و فتوکلیپی از همه‌ عکس‌های صحنه، تمرین و اجراها با حضور مهمانان اشاره کرد.

دی‌ وی‌ دی «چاله» برای اولین‌بار تنها به صورت اینترنتی و به‌ طور اختصاصی از طریق سایت تیوال با ارسال رایگان در تهران و هزینه‌ مناسب برای شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.‏ علاقمندان به نشانی http://www.tiwall.com/ مراجعه کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>