سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
تجربه‌ای در فضای جنگ/

سالور فیلمنامه‌اش را کامل کرد/ آغاز پیش‌تولید «پرواز در ارتفاع صفر»

saloor

با پایان نگارش پنج قسمت فیلمنامه «پرواز در ارتفاع صفر» پیش‌تولید سریال دفاع مقدسی سامان سالور آغاز می‌شود.

با پایان نگارش پنج قسمت فیلمنامه «پرواز در ارتفاع صفر» پیش‌تولید سریال دفاع مقدسی سامان سالور آغاز می‌شود.

محمد نشاط تهیه‌کننده سریال دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» به کارگردانی سامان سالور درباره آخرین خبرها از این پروژه به سوره سینما گفت: ۴قسمت از فیلمنامه آماده شده و سامان سالور به همراه سه نویسنده دیگر تا چند روز آینده قسمت پنجم را هم می‌نویسند. با آماده شدن ۵ قسمت، پیش‌تولید را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: فیلمنامه مجموعه دفاع مقدسی «پرواز در ارتفاع صفر» ۷ قسمت است. در ابتدا ۵ قسمت بود که با توجه به پتانسیل داستان، گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه اول با ۷ قسمتی شدن سریال موافقت کرد. این سریال در ۷ روز هفته دفاع مقدس هر شب روی آنتن می‌رود. شخصیت اصلی یک خلبان نیروی هوایی است و قصه در روزهای آغازین جنگ می‌گذرد. امیدوارم که حمایت‌ها از تولید یک سریال دفاع مقدسی خوب و به موقع انجام شود و قصه خوب «پرواز در ارتفاع صفر» که به رشادت‌های خلبانان ادای دین می‌کند ساخته شود.

نشاط گفت: نیروی هوایی ارتش آمادگی خود را برای حمایت از این سریال اعلام کرده، با سیما فیلم هم توافق انجام شده و اگر حمایت‌ها طبق قرارداد انجام شود ما مشکلی برای تولید نخواهیم داشت. در تولید فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» ما مدام از این شهر به آن شهر می‌رفتیم و تولید سختی داشتیم اما چون حمایت‌ها خوب و به موقع به عمل آمد مشکلی در تولید نداشتیم. امیدوارم برای «پرواز در ارتفاع صفر» هم همین اتفاق بیفتد. یک فیلم سینمایی از این سریال ساخته خواهد شد و در جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

سالور ساخت فیلم‌های سینمایی «آمین خواهیم گفت»، «سیزده ۵۹» و… را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>