سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مهر ۱۳۹۷ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
شنبه ۷ مهرماه در حوزه هنری؛

هنرمندان «رستاخیز سرخ» مهمان سی و چهارمین «اتفاق ترانه» می‌شوند

etefagh-tarane

محسن جلیلی و مهدی آقایی آهنگسازان آلبوم موسیقی «رستاخیز سرخ» به همراه سعید نبئی نوازنده‌ ترومپت روز شنبه ۷ مهرماه مهمان سی و چهارمین «اتفاق ترانه» می‌شوند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، در سی و چهارمین محفل موسیقی و شعر «اتفاق ترانه» که توسط اهورا ایمان اجرا می شود، علاوه بر سخنرانی محسن جلیلی موسیقی دان، سعید نبئی نوازنده ترومپت و مهدی آقایی نوازنده پیانو به اجرای موسیقی می پردازند.

ارائه مباحثی درباره‌ تاریخچه نوحه های عاشورایی، تلفیق شعر و موسیقی توسط عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرای کشورمان به عنوان کارشناس ترانه با همراهی محسن جلیلی و اهورا ایمان از دیگر بخش های این رویداد است.

همچنین در این محفل شعر و موسیقی قطعاتی از آلبوم «رستاخیز سرخ» که از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است، اجرا می شود. این آلبوم شامل ۱۱ قطعه موسیقی با آهنگ‌سازی محسن جلیلی و مهدی آقایی و با همکاری هنرمندانی چون سعید نبئی(ترومپت)، مهدی آقایی(پیانو و کیبورد)، علیرضا مصدقی(عود) است و ضبط، میکس و مسترینگ آن در استودیو هلال انجام گرفته است و همزمان با ماه محرم وارد بازار موسیقی کشور شده است.

سی وچهارمین «اتفاق ترانه» به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز موسیقی حوزه هنری شنبه ۷ مهرماه از ساعت۱۶  در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به این محفل ادبی آزاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>