سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ مهر ۱۳۹۷ در ۵:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

اکران مردمی فیلم سینمایی «لازانیا» در پردیس مگامال برگزار شد

lasania1

اولین اکران مردمی فیلم سینمایی «لازانیا» با حضور عوامل این فیلم و همچنین علاقمندان سینما در پردیس مگامال برگزار شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم، حسین قناعت کارگردان فیلم سینمایی «لازانیا» طی سخنانی گفت: خیلی خوشحالم که امروز در اولین اکران این فیلم را در میان شما مردم می بینم. در طول ساخت این فیلم آرامش خوبی داشتیم که بخش مهمی از آن مدیون همکاری و فعالیت تهیه کننده فیلم و بازیگران آن است.

احمد احمدی تهیه کننده فیلم نیز از همه عوامل فیلم تشکر کرد که سختی های ساخت این فیلم را تحمل کردند و گفت: امیدوارم این فیلم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

جواد رضویان یکی از بازیگران فیلم نیز گفت: تهیه کننده و کارگردان فیلم برای ساخت این فیلم خیلی زحمت کشیدند و به نوعی اذیت شدند . اگر کم و کاستی در این فیلم وجود دارد به واسطه قصور من است. امروز جای ارژنگ امیرفضلی از بازیگران فیلم بسیار خالیست او نیز برای این فیلم زحمات زیادی کشید.

یوسف تیموری بازیگر دیگر فیلم گفت: من در این فیلم با یک نقش و گریم متفاوت ظاهر شدم ، خوشحالم از اینکه در این فیلم بازی کردم. باید از عبدالله اسکندری استاد چهره پردازی نیز برای طراحی گریم خوبی که برای من انجام دادند خیلی تشکر کنم. من در این فیلم با لحجه اصفهانی صحبت کردم و علاقه زیادی به مردم اصفهان و لحجه آنها دارم.

lasania2

وی افزود: من با احمد احمدی در چند فیلم همکار بودم . احمدی در فیلم های قبلی خود و همچنین «لازانیا» بسیار موفق بود خوشحالم که با او کار کردم. امروز جای بازیگرانی همچون رضا ناجی و بهنوش بختیاری نیز خالیست.

نفیسه روشن گفت: این فیلم یکی از بهترین و پرشورترین فیلم هایی بود که در آن حضور پیدا کردم و این فرصت را به من داد که بعد از چند سال با تعدادی از بازیگران دوست داشتنی و همچنین استاد عبدالله اسکندری در یک فیلم همکاری کنم.

وی ادامه داد: ما این روزها در شرایط سختی به سر می بریم و در این روزها شما مردم حامی ما هستید. سینمای ما امروز بی پناه است و بعضی افراد در این سینما پناهی ندارند و فقط شما مردم هستید که از آنها حمایت می کنید امیدوارم به این حمایت خود ادامه بدهید.

lasania3

عباس محبوب از دیگر بازیگران فیلم نیز گفت: خیلی خوشحالم که در فیلم «لازانیا» بازی کردم. سالهاست در سینما فعالیت می کنم و امروز از صمیم قلب می گویم که هر فردی «لازانیا» را نبیند تماشای یک فیلم خوب را از دست داده است. این فیلم یکی از پربازیگرترین فیلم های سینمای ایران است و حدود ۲۰ بازیگر شناخته شده سینما در آن ایفای نقش کرده اند البته بعضی بازیگران مانند یوسف تیموری را باید ۲ نفر حساب کرد.

پارسیا شکوری بازیگر کودک فیلم گفت: تشکر می کنم که امروز برای دیدن فیلم آمدید. این فیلم چهارمین فعالیت جدی من در سینماست و بسیار از حضور در آن خوشحالم.

محمد شیری نیز گفت: این روزها حال همه ما بد است و نیاز به خنده و شادی داریم و به امید روزی که همه ما شاد باشیم و فیلم «لازانیا» تلاشی برای این خنده و شادی است.

یکی دیگر از بازیگران نوجوان فیلم نیز گفت: خیلی خوشحالم که در این فیلم همکاری کردم و از آقای قناعت تشکر می کنم که این شانس را به من دادند که با او همکاری کنم و همچنین از خانواده و دوستانم نیز سپاسگذارم که به من در این فیلم کمک کردند.

گفتنی است، اکران فیلم سینمایی «لازانیا» از دیروز ۱۱ مهرماه در سینماهای تهران و شهرستان ها آغاز شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>