سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۴ مهر ۱۳۹۷ در ۴:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب

اکران فیلم سه‌بعدی با استقبال روبرو شد/ هفته کودک در پردیس کورش

kurosh-esteghbal

اکران فیلم سه بعدی «انتقام جویان: جنگ ابدیت» که تنها در پردیس کورش اکران داشت با استقبال فراوان مخاطبان رو به رو شد.

بنا بر گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پردیس کورش شب گذشته جمعه ۱۳ مهر اکران فیلم سه بعدی انتقام جویان جنگ ابدیت که تنها در پردیس کورش اکران داشت با استقبال فراوان مخاطبان رو به رو شد به دلیل این استقبال و تقاضا اکران سه بعدی این فیلم همچنان در ایام هفته نیز ادامه خواهد داشت.

همچنین پردیس سینمایی کورش شروع هفته کودک از شنبه ۱۴ مهر برنامه‌های متفاوتی را برگزار می‌کند در  در نخستین روز تین برنامه‌ها مصادف با  روز اول هفته  ملی کودک در یک سانس ۹۰ دقیقه‌ای چند فیلم کوتاه و انیمیشن  سینمای کودک به نمایش بگذارد.

برهمین اساس «دو راه حل برای یک مساله»، «همسرایان»، «نان و کوچه» و «دندان درد» از عباس کیارستمی، «رهایی» ناصر تقوایی، «درخت سیب» از پرویز نادری و انیمیشن‌های «پسر، ساز و پرنده» از فرشید مثقالی و «هفت شهر» علی‌اکبر صادقی و «درخت سیب» پرویز نادری عنوان هستند که برای این اکران ویژه در نظر گرفته شده‌اند. ویژه برنامه‌ی «شبی با سینمای کانون» ساعت ۲۰:۳۰ شنبه روز ۱۴ مهر در پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود. همین‌طور اکران نوستالژی فیلم  «دزد عروسک‌ها»، اولین اکران مردمی فیلم «پیشونی سفید ۲» و اکران ویژه ناشنوایان نیز پیش‌بینی شده است.لازم به ذکر است در  ایام هفته کودک نیز هدایایی برای برنامه‌های متفاوت در سانس‌های مختلف تعریف شده است. همین‌طور به مناسبت ۱۴ مهر روز تهران از ساعت ۲۱ مراسم «تهرانی خوانی» در پیش از اکران برخی از فیلم‌ها برگزار خواهد شد.

پردیس کورش هم‌چنان به‌عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین پردیس سینمایی کشور شناخته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>