سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ مهر ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۲ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر همایش بین‌المللی «سینما در عصر دیجیتال» رونمایی شد

cinema-digital

پوستر رسمی نخستین همایش بین‌المللی «سینما در عصر دیجیتال» که معرف سخنران‌ها و میهمانان خارجی این رویداد علمی است رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال»، در نخستین همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» که با حضور سینماگران، صاحبنظران و استادان حوزه نظری و عملی سینما در حوزه فناوری دیجیتال در عرصه ملی و بین الملل برگزار می شود، میهمانانی از کشورهایی چون ایتالیا، فرانسه، آمریکا و هند در این هماییش شرکت و درباره مسائل روز سینمای دیجیتال صحبت و تبادل نظر می کنند.

همایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال»، به همت مدرسه ملی سینمای ایران برگزار می شود و قرار است در این همایش سه روزه که از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ آبان ماه در سالن مرکز همایش های کتابخانه ملی ایران برگزار می شود، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌هایی با محوریت تکنولوژی‌های جدید برپا شود.

لازم به توضیح است علاقمندان برای ثبت‌‏نام و حضور درهمایش بین المللی «سینما در عصر دیجیتال» می توانند به وبسایت www.cida-conf.ir  مراجعه کنند و یا برای کسب کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش علمی سینمایی با شماره دبیرخانه ۲۲۹۰۹۶۷۱ – ۰۲۱ تماس بگیرند.

cinema digital poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>