سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ تیر ۱۳۹۲ در ۸:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
سروش صحت با یک مجموعه طنز دیگر به تلویزیون می‌آید/

«پژمان» بعد از ماه رمضان روی آنتن می‌رود

pezhman

سریال طنز سروش صحت در مراحل پایانی تدوین است و اواسط مردادماه آماده پخش می‌شود.

سریال طنز سروش صحت در مراحل پایانی تدوین است و اواسط مردادماه آماده پخش می‌شود.

تصویربرداری سریال «پژمان» به کارگردانی سروش صحت اواخر خرداد ماه به پایان رسید. هادی داداشی مدیر روابط عمومی این مجموعه که برداران قاسم‌خانی نوشته‌اند به سوره سینما گفت: این سریال در مراحل پایانی تدوین است و احتمالا اواسط مرداد تدوین آن به پایان می‌رسد.

وی افزود: در ابتدا قرار بود این مجموعه نوروز ۹۲ روی آنتن برود و اساسا با نیت پخش در نوروز ساخته شد که این اتفاق نیفتاد و گروه با فراغ بال بیشتری قسمت‌های پایانی را ضبط کردند و در این روند به ۱۸ قسمت رسیدیم و سریال طولانی‌تر شد. در حال حاضر دو گزینه برای پخش این مجموعه در نظر گرفته شده است. بعد از ماه رمضان و مهرماه. بستگی به نظر صدا و سیما دارد که مجموعه «پژمان» کی پخش شود. موسیقی این سریال توسط گروه «دنگ شو» در حال ساخت است.

«پژمان» قصه فوتبالیستی به نام پژمان جمشیدی ( با بازی پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس) است که برای چهارمین فصل متوالی نتوانسته تیمی برای خود دست و پا کند. کم کم به نقطه ای می‌رسد که کسی او را در خیابان به جا نمی‌آورد اما او نمی‌خواهد بپذیرد دوران درخشش به پایان رسیده است.

در این سریال امیرحسین رستمی، سام درخشانی، بهاره رهنما، شقایق دهقان، بیژن بنفشه خواه و … بازی می‌کنند. تهیه‌کننده این مجموعه محسن چگینی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>