سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آبان ۱۳۹۷ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رئیس موزه سینمای تورین به ایران می‌آید

Sergio-Toffetti

سرجو توفتى رئیس موزه ملی سینمای تورین برای حضور در برنامه «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا»، به ایران سفر می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موزه سینمای ایران، «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» عنوان برنامه‌ای است که با همکاری دو موزه سینمای ایران و تورین از ۱۰ تا ۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ (اول تا پنجم نوامبر ۲۰۱۸) در موزه سینمای ایران برگزار می‌شود.

«سرجو توفتى» رییس موزه ملى سینمای تورین، «روبرتا باسانو» مسئول خزانه‌دارى عکس موزه و «فرانچسکا پاچى» خبرنگار روزنامه لاستامپا در بخش امور خارجه، مهمانان این رویداد فرهنگی و سینمایی هستند که به دعوت موزه سینمای ایران برای حضور در این برنامه، به ایران سفر می‌کنند.

در برنامه تخصصی و پژوهشی «نگاهی به سینمای نئورئالیسم ایتالیا» که با هدف معرفی و مرور فیلم‌ها و عکس‌های مکتب سینمایی نئورئالیسم؛ از مهمترین دوران‌های سینمای ایتالیا و قابلیت‌های آن برنامه‌ریزی شده است، پنج فیلم سینمایی «رم شهر بی‌دفاع»، «دزد دوچرخه»، «معجزه در میلان»، «امبر تو دی» و «واکسی» روی پرده می‌روند.

برپایی نشست تخصصی و پژوهشی سینمای نئورئالیسم ایتالیا و همچنین نمایشگاه گزیده عکس و پوستر فیلم‌های مکتب سینمای نئورئالیسم از دیگر برنامه‌های این رویداد سینمایی است.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>