سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ آبان ۱۳۹۷ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

رکوردار حضور در جنگ‌های بین‌المللی در برنامه زنده «شب روایت»

reza-borji

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه به گفتگو با خبرنگار و مستندسازی که سابقه حضور و ثبت تصاویر از ۱۴ جنگ بین‌المللی را در کارنامه خود دارد، می‌پردازد.

به گزارش سوره سینما،  برنامه ادبی «شب روایت» در ادامه پخش هفتگی خود امشب، سه‌شنبه میزبان رضا برجی از خبرنگاران و مستندسازان با سابقه کشورمان خواهد بود. در این برنامه برجی درباره تجارب خود و نیز روایتگری درباره ضرورت «وحدت» در لحظات حساس جامعه به گفتگو می‌نشیند.

برجی از عکاسان شناخته شده دوران دفاع مقدس است که تاکنون در ۱۴ جنگ بین المللی نیز حضور داشته و وقایع آنها را ثبت و ضبط کرده است. وی همچنین یکی از اعضای ثابت گروه «روایت فتح» بوده که در ثبت تصویرهای جنگی و پشت جبهه در این مجموعه ماندگار نقش فعالی داشت.

او از معدود خبرنگارانی است که با ملامحمد عمر، رهبر طالبان افغانستان و نیز اسامه بن لادن، رهبر گروه القاعده ملاقات‌هایی داشته است.

گفتگوی مسعود دیانی، مجری برنامه با این نویسنده مستندساز و جانباز دوران دفاع مقدس ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

گفتنی است از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه زده تلویزیونی، می‌توان به نقد مباحث ادبی، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، اشاره داشت.

برنامه تلویزیونی «شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>