سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ آذر ۱۳۹۷ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش مستند «کشتن غزه» در جشنواره فیلم مقاومت/ حضور کارگردان در ایران

Killing-Gaza-Moqavemat

فیلم «کشتن غزه» مستندی از فرزند سیدنی بلومنتال از مشاورین نزدیک خانواده کلینتون در جشنواره فیلم مقاومت به نمایش در می‌آید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، دن کوهن روزنامه نگار، خبرنگار RT America در واشنگتن و مستند ساز، همزمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت طی روزهای ۵ تا ۹ اذر ماه جاری به ایران می آید.

بر پایه این خبر، دن کوهن پیش از پیوستن به شبکه تلویزیونی RT، همکاری گسترده‌ای با بسیاری از رسانه‌های تلویزیونی و اینترنتی در مورد فلسطین داشته است.

فیلم «کشتن غزه» مستند جنجالی است که او به همراه مکس بلومنتال ساخته و در جشنواره مقاومت حضور دارد.

در این خبر آمده است:  با وجود آنکه کوهن و بلومنتال هر دو یهودی هستند، اما جشنواره فیلم‌های یهودی آتلانتا، اجازه شرکت این مستند در بخش مسابقه خود را به آنها نداد. مکس بلومنتال روزنامه نگار شناخته شده آمریکایی است که علاوه بر روزنامه نگاری به دلیل آنکه فرزند سیدنی بلومنتال از مشاورین نزدیک خانواده کلینتون است، نیز معروف گردیده است.

مستند کشتن غزه، روایت‌گر شرایط سخت زندگی اهالی غزه تحت محاصره صهیونیست‌هاست که در جریان حمله اسرائیل به غزه در سال ۲۰۱۴ ساخته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>