سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۵۳ ق.ظ چاپ مطلب
پیش‌بینی یک کارگردان از اکران ماه رمضان/

قدکچیان: افزایش فیلم‌ها و سانس‌ها اکران ماه رمضان را موفق خواهد کرد

kamran-ghadakchian

کامران قدکچیان طرح از اذان تا اذان را دارای قابلیت جذب مخاطب دانست و تأکید کرد استقبال مردم وابسته به اکران فیلم‌های خوب است.

کامران قدکچیان طرح از اذان تا اذان را دارای قابلیت جذب مخاطب دانست و تأکید کرد استقبال مردم وابسته به اکران فیلم‌های خوب است.

 قدکچیان درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: روی چند طرح و فیلمنامه دارم کار می‌کنم اما تا زمانی که تغییر مدیریت‌ها اتفاق نیفتد کمتر سینماگری دست به تولید می‌زند. علاوه بر سینما تلویزیون هم به جز سریال‌های مناسبتی تولیدی ندارد. باید ببینیم در ادامه اوضاع مالی تلویزیون چگونه تغییر خواهد کرد.

این کارگردان درباره طرح ویژه از اذان تا اذان در سینماها گفت: اولین سالی که این طرح اجرا شد به دلیل نو بودنش خیلی مورد استقبال قرار گرفت. در شرایط فعلی سینما که کمتر فیلمی می‌فروشد این طرح باید فیلم‌های خوبی را گزینش کند و همچنین سانس‌ها را اضافه کند.گر افزایش سانس داشته باشیم قطعا استقبال خواهد شد، مردم بعد از افطار به خیابان‌ها می‌آیند و سینما می‌تواند یکی از گزینه‌های آنها باشد. در غیر اینصورت این طرح با استقبال رو به رو نخواهد شد.

امسال فقط فیلم «گهواره‌ای برای مادر» به فیلم‌های روی پرده ویژه طرح اذان تا اذان اضافه شده و طبق گفته محمد قاصد اشرفی رییس انجمن سینماداران احتمالا تنها تا ساعت ۱ بامداد سانس دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>