سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ آذر ۱۳۹۷ در ۹:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش «سرو زیر آب» و «دایان» در روز سوم جشنواره فیلم مقاومت

Dayan-Sarv

در سومین روز برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت، «سرو زیر آب» و «دایان» در سینما فلسطین اکران خواهند شد.

گزارش سوره سینما،  پنج شنبه  ۸ آذر در بخش سینمای ایران در سینما فلسطین ۱ فیلم سینمایی «صدای منو می شنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی ساعت ۱۵:۳۰به نمایش در می آید. در ساعت ۱۸ نیز فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی بهروز نورانی‌پور و در ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر به نمایش در می آید.

کارگاه انتقال تجربه نیز در ساعت ۱۵ در سینما فلسطین ۲ میزبان علی نصیریان خواهد بود. در ساعت ۱۶ نیز نشست گفتمان فرهنگی انقلاب با حضور دکتر وحید یامین پور و مهمانان برگزار خواهد شد.  در بخش اسلام هراسی نیز ساعت ۱۸  فیلم سینمایی «زیر سایه» به کارگردانی بابک انوری محصول انگلستان ۲۰۱۶ نمایش و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود.

در بخش سینمای بین الملل نیز ساعت ۲۰:۳۰ فیلم سینمایی «تایگر زنده است» به کارگردانی علی عباس ظفر محصول کشور هند سال ۲۰۱۷ نمایش داده می شود. مستندهای خارجی موصل بین جنگ و صلح، سلام بر قدس، دوبار قربانی شده در ساعت ۱۵:۳۰ در سینما فلسطین ۳ به نمایش در می آید.

در بخش سینمای ایران فیلم سینمایی «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی ساعت ۱۷:۳۰ اکران و سپس به نقد و بررسی گذاشته می شود. در بخش سینمای بین الملل نیز فیلم سینمایی «زندان حلب» به کارگردانی نجات انزور محصول کشور سوریه سال ۲۰۱۶ نمایش داده می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>