سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آذر ۱۳۹۷ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

مهلت ثبت‌نام نهمین جشنواره عمار تمدید شد/ «فیلم» تا ۱۵ آذر و «فیلم ما» تا ۲۰آذر

ammar-9th

بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، مهلت ارسال آثار در بخش‌های «فیلم» و «فیلم ما» این جشنواره به ترتیب تا ۱۵ و ۲۰ آذر ماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما، بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار، مهلت ارسال آثار در بخش‌های «فیلم» و «فیلم ما» این جشنواره به ترتیب تا ۱۵ و ۲۰ آذر ماه تمدید شد.

بنابراین گزارش، مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار تنها در دو بخش «فیلم» و «فیلم ما» تمدید شده و زمان تعیین شده برای ارسال آثار در بخش «نقد، مقالات و پژوهش‌های سینمایی» تمام شده است.

همچنین امسال دو بخش فراخوان معرفی سوژه و فراخوان مردمی نیز به نهمین جشنواره عمار اضافه شده و افراد، گروه‌ها و تشکل‌های فرهنگی-مردمی می‌توانند در این بخش‌ها مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام آل هاشم، شیخ زکزاکی، امرالله احمدجو، کارگردان سریال روزی روزگاری، سوران پیامی کارآفرین مهابادی و قهرمان مستند «آفراندن»، خانواده شهید موسوی گردیزی، از رزمندگان افغانستانی دفاع مقدس، انجمن قرآنی خیرالبریه نهاوند، انجمن فرهنگی شهید بهروز محمدی ایذه و… از جمله افراد و گروه‌هایی هستند که در بخش فراخوان‌های مردمی جشنواره شرکت کردند.

همانند ادوار گذشته، دبیرخانه جشنواره عمار در فراخوان خود از علاقه‌مندان برای اکران مردمی آثار جشنواره دعوت کرده است تا با مراجعه به تارنمای جشنواره Ammarfilm.ir، نسبت به ثبت نام جهت نمایش فیلم‌ها در شهر و روستای خود اقدام کنند.

نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، دی ماه ۹۷ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>