سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ آذر ۱۳۹۷ در ۱۰:۱۳ ق.ظ چاپ مطلب

نشست های علمی و کارگاه های تخصصی همزمان با جشنواره قصه‌گویی برگزار می‌شود

ghesegooyi kargah

کمیته علمی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی ۲ نشست علمی و ۵ کارگاه آموزشی در جشنواره قصه گویی برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی، مخاطبان این برنامه ها مدیران فرهنگی، دانشجویان، قصه گویان ، معلمان و مربیان هستند .

کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی در این دوره از جشنواره  به صورت پنل برگزار می‌شود و افراد بنام و چهره های شناخته شده، برگزاری این پنل ها را عهده دار خواهند بود.

نشست ” عصر ارتباط،تبادل فرهنگی و حیات قصه ها “

این نشست روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۹:۰۰ توسط دکتر مرجان فولادوند، نویسنده و پژوهشگر و دکتر محمود گلزاری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر شهرام گیل آبادی عضو هیات علمی دانشگاه صداوسیما، برگزار می شود،علاقمندان برای ثبت نام می توانند به evnd.co/8YLR1 مراجعه کنند.

نشست  “قصه گویی،مهارت زندگی،اجتماعی شدن”

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۶:۰۰ تا  ۱۹:۰۰توسط دکتر مصطفی مهرآیین عضو هیات علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی، دکتر حسن ذوالفقاری عضور هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر فهیمه حسین زاده جامعه شناس و دکتر محمدجواد قنواتی مدیر بخش فولکلور و ویراستار علمی دانشنامه فرهنگ مردم برگزار می شود، علاقمندان برای ثبت نام می نوانند به evnd.co/KRJVq مراجعه کنند.

کارگاه “قصه های مدرن،نیاز کودکان روز “

دو شنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶-۱۴، توسط آلیسا دونجو بانگ قصه گوی حرفه ای از کشور کره برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به evnd.co/E2bVo  مراجعه کنند.

کارگاه ” قصه گویی تعاملى”

روز دو شنبه ۲۶ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ توسط مصطفی رحماندوست شاعر،نویسنده و مترجم برگزار می شود علاقمندان به ثبت نام می توانند به evnd.co/Xpdto مراجعه کنند.

کارگاه ” چگونه قصه گویى اثربخش باشیم “

روز سه شنبه ۲۷ آذر ماه ساعت ۱۴ تا ۱۶ توسط  کاسپر سورنسن، قصه گوی حرفه ای از کپنهاگن برگزار می شود و علاقمندان برای ثبت نام می توانند به evnd.co/IwRpx  مراجعه کنند.

کارگاه ” قصه گویی با روش های جدید و رویکردهای نو”

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ توسط پوپک عظیم پور، عضو هیات علمی دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی دانشگاه تهران برگزار می شود علافمندان به ثبت نام می توانند به evnd.co/dKuQO مراجعه کنند.

کارگاه “خلق قصه ها در تعاملات بین المللی “

روز چهارشنبه ۲۸ آذر ماه از ساعت ۱۴ تا  ۱۶ توسط کی ران شاه قصه گوی حرفه ای از کشوراسترالیا برگزار می شود علاقمندان به ثبت نام می توانند به evnd.co/Boy06 مراجعه کنند.

مکان برگزاری کارگاههای تخصصی در محل کلاس های علمی کاربردی کانون و نشست‌های تخصصی در محل کاخ جشنواره واقع در خیابان حجاب ، کانون پرورش فکرى کودکان و نوجوانان برگزار مى شود.

همچنین کارگاه هاى آموزش مهارتهاى قصه گویى ویژه پدران و مادران در تمامى ایام جشنواره صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>