سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۹ ب.ظ چاپ مطلب
شامگاه شنبه/

اهالی سینما در گردهمایی بنیاد خیریه برکت مهر شرکت کردند

bonyad-barekat

اولین گردهمایی بنیاد خیریه «یاران برکت مهر» با حضور هنرمندان و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

 اولین گردهمایی بنیاد خیریه «یاران برکت مهر» با حضور هنرمندان و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

سوره سینما- خیریه «یاران برکت مهر» شب گذشته میزبان جمع کثیری از خیرین و هنرمندان در مراسم افطاری این موسسه بود. در این مراسم با تقدیر از حامی این خیریه دکتر هاشمی مدیرعامل بهزیستی، سفیران این خیریه بهاره رهنما و مهناز افشار هنرمندان حامی این موسسه خیریه، منصور ضابطیان در کنار پریوش نظریه (عضو هیئت موسس این خیریه) به تشریح فعالیتهای این خیریه پرداختند.

خیریه هنرمندان «برکت مهر» که هر شنبه در فرهنگسرای ارسباران جلسات نمایشنامه­خوان برگزار می­کند، از سال ۱۳۹۱ با وقوع زلزله آذربایجان شرقی و با هدف حمایت از زنان سرپرت خانوار تشکیل شد. گردهمایی «برکت» که با برگزاری مسابقه والیبال بین تیم های ایران و آلمان همزمان شده بود ابتدا منصور ضابطیان به عنوان مجری ضمن خوشامد گویی به مهمانان و آرزوی موفقیت برای تیم ملی ایران از پریوش نظریه بازیگر سینما و تئاتر کشور و مدیرعامل این بنیاد دعوت کرد تا در مورد گردهمایی و فعالیت های بنیاد توضیحاتی ارائه دهد.

Barekat-(4)

در این گردهمایی، «نظریه» از اعضای هیئت موسس این خیریه، نیز با تشریح چگونگی شکل گیری این بنیاد خیریه و نحوه فعالیت های آن توضیحاتی را به میهمانان ارائه کرد و در آخر از آنها خواست تا در راستای همکاری با این بنیاد که توانمند سازی و ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار را وظیفه اصلی خود می داند همراه و یاور بنیاد خیریه «برکت مهر» باشند.

بعد از پایان صحبت های وی دکتر هاشمی رییس سازمان بهزیستی ضمن آرزوی موفقیت برای این بنیاد محلی را در مجتمع ذوالفقاری واقع در «یافت آباد» تهران برای فعالیت های این خیریه در نظر گرفت. در این مراسم افرادی همچون دکتر هاشمی رییس سازمان بهزیستی، فرهاد توحیدی، امیر اثباتی، سیف اله صمدیان، رسول صدرعاملی، نظام­الدین کیایی، حبیب احمدزاده، حمیدرضا صدر، بابک چمن آرا، بهرنگ تنکابنی، مهرداد صدیقیان، بهاره رهنما، مهناز افشار، زهرا اشراقی، سحر دولتشاهی، نگار استخر و تعداد دیگری هنرمندان دیگر حضور داشتند. ضمن اینکه دکتر محمدرضا عارف، رخشان بنی اعتماد، داوود رشیدی، کامران شیردل، ابراهیم حاتمی کیا، مازیار میری، مجتبی میرتهماسب، حمید فرخ نژاد، پیمان قاسم خانی، سیامک انصاری، ویشکا آسایش، لیلی رشیدی، مریم زندی، رامین صدیقی با آرزوی موفقیت برای این بنیاد آمادگی خود را جهت همکاری با این موسسه خیریه اعلام کردند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>