سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۴ دی ۱۳۹۷ در ۲:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

«شب روایت» به کنکاش در ادبیات عامه می‌نشیند/ روایت زنده تلویزیونی از فرهنگ ایرانی

shabe-revayat

برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت» با محوریت ادبیات عامه بعنوان عامل هویت بخش فرهنگ ایرانی و در گفتگو با دکتر حسن ذوالفقاری روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

به گزارش سوره سینما، دوازدهمین قسمت از برنامه زنده ادبی «شب روایت» ساعت ۲۳ امشب، سه‌شنبه میزبان دکتر حسن ذوالفقاری است تا با حضور این استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس موضوع «ادبیات عامه» و ضرورت توجه به آن را بعنوان عامل هویت بخش فرهنگ ایرانی به بررسی بگذارد.

لازم به ذکر است دکتر حسن ذوالفقاری بعنوان شخصیتی نوآور و متخصص فرهنگ عامه‌ ایرانی شناخته میشود. وی همچنین هفده‌بار در جشنواره‌های مختلف از جمله در نوزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی خوارزمی، جشنواره‌ کتاب‌های رشد و جشنواره‌ کتاب‌های کمک آموزشی مورد قدردانی قرار گرفته است. همچنین از این استاد دانشگاه حدود سی عنوان کتاب منتشر شده یا در دست انتشار است.

گفتنی است از دیگر بخش‌های مختلف برنامه زنده تلویزیونی «شب روایت»، می‌توان به نقد مباحث ادبی، معرفی کتاب، خوانش داستان نویسندگان، و دیگر آیتم‌های مرتبط با حوزه ادبیات و تاریخ ادب کشورمان، اشاره داشت.

«شب روایت» ویژه موضوعات و مباحث ادبیات ایران به تهیه‌کنندگی حسین شاه‌مرادی است که با سردبیری و اجرای حجت‌الاسلام مسعود دیانی سه‎شنبه‌شب‌ها به شکل زنده از ساعت ۲۳ به مدت ۷۵ دقیقه در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار می‌گیرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>