سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ تیر ۱۳۹۲ در ۲:۱۹ ب.ظ چاپ مطلب
در راه جشنواره فیلم کودک/

فراخوان مسابقه عکس و پوستر جشنواره کودک منتشر شد

jashnvareh-koodak27

فراخوان مسابقه عکس و پوستر جشنواره فیلم کودک منتشر شد.

فراخوان بخش مسابقه عکس و پوستر که به عنوان یکی از بخش‌های رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود، منتشر شد.

سوره سینما- به گزارش ستاد خبری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودکان ونوجوانان، مهدی دلخواسته و آرش صادقی به عنوان دبیر این بخش فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و فراخوان این مسابقه نیز امروز ۲۵ تیرماه به صورت رسمی منتشر شده است. در این مسابقه شرکت تمام عکاسان و طراحان پوستر سینمای ایران که در فیلمهای کودک تولیده شده بین سالهای ۹۱ تا ۹۲ فعالیت کرده باشند آزاد است. شرایط شرکت در این مسابقه به صورت کامل در فراخوان اعلام شده است و آخرین مهلت تحویل آثار به دبیرخانه جشنواره نیز اول مهرماه ۱۳۹۲ خواهد بود.

فایل این فراخوان در سایت جشنواره کودک به آدرس icff.ir قابل دسترسی است. بیست‌ و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری سیداحمد میرعلایی در بخش‌های مسابقه سینمای بین‌الملل، مسابقه سینمای ایران و مسابقه فیلمنامه‌نویسی از ۱۵ تا ۱۹ مهر ماه با حضور گسترده هنرمندان داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>