سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

زنده‌شدن خاطرات نوجوانی/ جای خالی سینما آزادی آبادان در جشنواره فیلم فجر

milad-taft-ashian

مدیر سینما آزادی آبادان با اشاره به شایستگی این سینما برای میزبانی سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر، از مدیرانی که میزبانی این رویداد را از این سینما دریغ کرده‌اند انتقاد کرد.

به گزارش سوره سینما، میلاد تفت آشتیان مدیر سینما آزادی آبادان درباره خاطراتش از برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: جشنواره فجر من را به سال‌های دور، دوران شیرین و بی‌دغدغه نوجوانی می‌برد. یاد فیلم‌ها و حس و حالی می‌افتم که دیگر تبدیل به نوستالژی شده است.

او ادامه داد: از نوجوانی سعی می‌کردم فیلم های جشنواره را از دست ندهم تا اینکه بنا به دلایلی تقریبا چهار، پنج سال آبادان از داشتن سینمای فعال محروم شد و ما علاقه‌مندان سینما خیلی سخت می‌توانستیم زمان جشنواره فیلم‌ها را ببینیم، مجبور بودیم به اهواز برویم و آنجا فیلم ببینیم.

مدیر سینما آزادی آبادان گفت: گاهی اوقات بعد از سفر به اهواز، بلیت سینما تمام شده بود و مجبور بودیم برگردیم، بدون این که فیلمی دیده باشیم، روزهایی هم موفق به تهیه بلیت می‌شدیم و آن روز، روز شانس و خوشحالی ما بود.

تفت‌آشیان در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: ایام جشنواره فجر همیشه برای من توام با هیجان بوده است. از دوران نوجوانی، از زمانی که فکر نمی‌کردم یک روز حرفه‌ام به سینما مرتبط  باشد. روزهای جشنواره که نزدیک می‌شود، همان حس و حال شیرین سراغم می‌آید.

مدیر سینما آزادی آبادان که پس از بازسازی رونق گرفته و مخاطب قابل توجهی دارد، گفت: متاسفانه در طول این سه سال که مدیر سینما آزادی آبادان هستم، در عین شایستگی، به دلیل انتخاب‌های سلیقه‌ای موفق نشدیم میزبان جشنواره فجر در این سینما باشیم، اما کماکان پیگیر احقاق حق مردم خوب و سینمادوست این شهر هستیم. این روزها هیجان جشنواره را به نوعی دیگر تجربه می‌کنم و امیدوارم میزبانی این رویداد سهم این سینما باشد.

منبع: بهمن سبز

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>