سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
سعید صفرپور به سوره سینما گفت:

در صورت فراهم بودن شرایط، «مشتی باش» با ساختار جدید بر می‌گردد

mashtibash

مجری طرح برنامه تلویزیونی «مشتی باش» بیان کرد که در صورت فراهم آمدن شرایط اردیبهشت سال آینده برای فصل سوم برنامه ریزی می‌کنند.

سعید صفرپور مجری طرح برنامه تلویزیونی «مشتی باش» به خبرنگار سوره سینما گفت: تولید سری دوم این برنامه به پایان رسید و مادامی که از شبکه خراسان و شبکه شما روی آنتن رفت، بازخوردهای خوبی را شاهد بودیم. به خصوص استقبال در مشهد فراتر از انتظار ما بود و در همه پرسی که صدا و سیمای مشهد انجام داد فکر می کردیم خیلی دیده نشود اما مورد اقبال عمومی قرار گرفت.

وی در پاسخ به اینکه فصل سوم این برنامه چه زمانی تولید می شود، گفت: برای سری سوم اقداماتی انجام دادیم، تاییدیه سازمان را هم داریم اما اگر شرایط اقتصادی و امور دیگر به خوبی پیش برود کار برای اردیبهشت سال آینده برنامه ریزی می شود. در این مدت هم باید ببینیم حامیان مالی به چه صورت همکاری می کنند.

صفرپور درباره انتخاب مجری سری جدید نیز توضیح داد: علی اوجی در مقام مجری فصل اول با ما بود و در فصل دوم به دلیل مشغله هایی که داشت و زمانبندی کاری اش به ما نمی خورد ؛ از شاهین جمشیدی دعوت به کار کردیم باید ببینیم زمان ساخت فص سوم برنامه ایشان چگونه است و بعد درباره مجری تصمیم بگیریم اما اولویت ما آقای جمشیدی است.

وی با اشاره به اینکه در فصل آینده برخی آیتم ها تغییر خواهد کرد، افزود: دو فصل اول بخش مشتی تور را در معرفی مشهد داشتیم که به جذابیت های سیاحتی و زیارتی این شهر بیشتر می پرداخت اما در این مدت بیش از گذشته با پتانسیل های اقتصادی و صنعتی مشهد آشنا شدیم و احتمالا بخشی به نام TED را در فصل جدید اضافه کنیم.

وی ادامه داد: در این آیتم جدید به معرفی مشاغل و صنایعی می پردازیم که احتمالا بسیاری از مردم بی خبرند و می توانند اطلاعاتی بسیار مفید و کاربردی کسب کنند. مشهد در کنار جذابیت های توریستی یک شهر صنعتی است که حرف ها و کسب و کارهای متنوعی را در دل خود دارد.

سعید صفرپور همچنین اظهار کرد: علاوه بر اینها یکسری المان ها و بازی ها را هم در نر داریم که قرار است به فصل سوم اضافه شوند. در سری های گذشته کاراکتر مشتی ننه را داشتیم که با قاب عکس همسر مرحومش صحبت می کرد و نصایح و نکاتی را برای بیننده می گفت اما بازیگر این نقش دیگر ایران زندگی نمی کند و بنا داریم شخصیت هایی جدیدی را تعریف کنیم.

مجری طرح برنامه «مشتی باش» درباره عنوان این اثر نیز بیان کرد: استفاده از کلمه مشتی از روز اول در برآورد برنامه مد نظر ما بود هم به خاطر مفهوم فولکلوریک و نوستالوژیکی که نسبت به مشهد الصاق می شد و هم اینکه در فرهنگ امروز آدم های باحال را مشتی می خوانند ما این دو را ترکیب کردیم و به «مشتی باش» رسیدیم.

وی در پایان گفت: تولید دو فصل این برنامه تجربه خیلی خوبی بود و سعی کردیم فضاهای متفاوتی را به نمایش بگذاریم و خوشبتانه موفق بودیم اگر شرایط تولید فصل سوم فراهم شود قطعا در ساختار تغییراتی ایجاد خواهد شد. از صدا و سیمای مرکز خراسان تشکر می کنم که خیلی با ما همکاری کردند و همچنین مدیر شبکه شما که طی این مدت همراه ما بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>