سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۹ ق.ظ چاپ مطلب
اسماعیلی:

برای کشاندن مخاطب به طرح ویژه رمضان سینما، تبلیغات و فیلم جذاب لازم است

habib-esmaeeli

یک پخش کننده و تهیه کننده سینما فیلم‌های تکراری و نبود تبلیغات گسترده را باعث شکست طرح ویژه ماه رمضان سینماها دانست.

یک پخش کننده و تهیه کننده سینما فیلم‌های تکراری  و نبود تبلیغات گسترده را باعث  شکست طرح ویژه ماه رمضان سینماها دانست.

حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و مدیر موسسه تولید و پخش «رسانه مولود» درباره وضعیت فروش فیلم‌هایی که این موسسه روانه اکران کرده است به سوره سینما گفت: ما هم اکنون فیلم سینمایی «تلفن همراه رئیس جمهور» به کارگردانی علی عطشانی را با ۶ سالن سینما در تهران و چند سالن در شهرستان داریم که تاکنون توانسته نزدیک به ۶۰۰میلیون تومان فروش داشته باشد. فیلم سینمایی «بی تابی بیتا» به کارگردانی مهرداد فرید نیز با ۱۰ سالن سینما در تهران ۲۸۰میلیون تومان فروش داشته است.

 اسماعیلی درباره اکران ویژه ماه رمضان نیز چنین گفت: در این طرح میطلبد که فیلم‌های جذاب و نو اکران شوند نه فیلم‌های تکراری چرا که آنقدر در این طرح باید با تبلیغات گسترده و فیلم‌های مناسب جذابیت ایجاد کرد تا مردم بعد از افطار از سریال‌های تلویزیونی دست بکشند و به سالنهای سینما بیایید.

 وی ادامه داد: در یکی دو سال آینده به علت نبود تبلیغات و اکران فیلم های جذاب این طرح مورد استقبال قرار نگرفته است و تهیه کنندگان ریسک نمیکنند تا فیلم های جذاب خود را  در این ایام به نمایش بگذارند. صدا و سیما میتواند در تبلیغات این طرح به سینما همیاری برساند تا مردم از وجود آن مطلع شوند.

 طرح اکران ویژه ماه رمضان به این صورت است که مخاطبان می‌توانند  بعد از افطار تا سحر در سانس‌های مختلف به تماشای آثار سینمایی بنشینند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>