سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱:۵۰ ب.ظ چاپ مطلب
مستندی درباره جمشید مشایخی/

«بازیگرالملک» در انتظار پروانه ساخت است

14889

کارگردان فیلم مستند سینمایی «بازیگر الملک» از به تاخیر افتادن شروع تولید این فیلم به علت صادر نشدن پروانه ساخت خبر داد.

کارگردان فیلم مستند سینمایی «بازیگر الملک» از به تاخیر افتادن شروع تولید این فیلم به علت صادر نشدن پروانه ساخت خبر داد.

علی رویین تن کارگردان سینما درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: از حدود ۳ ماه پیش فیلمنامه فیلم سینمایی «بازیگر الملک» را برای اخذ پروانه ساخت به سازمالن سینمایی ارائه کردیم و در پی آن چندین بار پیش تولید را به صورت جدی شروع کردیم اما از آنجا که بر خلاف تصورمان پروانه ساخت برای این فیلم هنوز صادر نشده است شروع تولید آن به تعویق می‌افتد.

وی ادامه داد: با عوامل و چند بازیگر سرشناس برای  این فیلم مذاکره شده و حضور تعدادی از آنان نیز قطعی شده است اما در حال حاضر منتظر دریافت پروانه ساخت هستیم که در این چند ماه از این هفته به هفته بعد موکول میشوند. بادریافت مجوز ما سریعا تولید را شروع خواهیم کرد. از این فرصت استفاده می‌کنم درگذشت مادر گرامی شاپور پور امین فیلمبردار خوب سینما را به او و خانواده اش تسلیت می‌گویم.

«بازیگرالملک» بر اساس زندگی جمشید مشایخی بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون است که در این مستند سینمایی استاد جمشید مشایخی، با لحظه لحظه‌ زندگی هنری و اجتماعی گذشته‌ خویش، مواجهه ای متفاوت خواهد داشت. پیش از این نام علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبردار و حسین زندباف  به عنوان تدوینگر اعلام شده بود.

علی رویین ساخت فیلم سینمایی «دل شکسته» را در کارنامه خود دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>