سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۵۹ ق.ظ چاپ مطلب
ماه رمضان دو فیلم خاطره‌انگیز را به سینماها برگرداند/

اکران عمومی «اجاره نشین‌ها» و «هامون» در پردیس‌های سینمایی

ejare-neshin-ha

دو فیلم خاطره‌انگیز «هامون» و «اجاره‌نشین‌ها» در پردیس‌های سینمایی روی پرده می‌روند.

دو فیلم خاطره‌انگیز «هامون» و «اجاره‌نشین‌ها» در پردیس‌های سینمایی روی پرده می‌روند.

سوره سینما- به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اکران دو فیلم خاطره انگیز «اجاره نشین‌ها» و «هامون» در طرح اذان تا اذان در پردیس های سینمایی ملت و تماشا به صورت سانس فوق العاده و فروش بلیت نیم بها از شب گذشته ۲۷ تیرماه آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

فیلم سینمایی «اجاره نشین ها» ساخته داریوش مهرجویی در سال ۶۶ به عنوان پرفروش ترین فیلم سال شناخته شد و جزء پربیننده ترین فیلم های سه دهه اخیر سینمایی ایران به شمار می آید. این فیلم داستانی را روایت می کند که در آن خانه‌ای که وارث یا وارثانش معلوم نیست، عده‌ای مستاجر دارد. خانه نیازمند تعمیرات اساسی است ولی بی توجهی عباس آقا، مباشر که قصد تصاحب خانه را دارد، باعث می‌شود تا به رغم تلاش‌های دیگر ساکنان، کار از کار بگذرد و خانه بر ساکنانش فروریزد… عزت الله انتظامی، رضا رویگری ، فریماه فرجامی، فردوس کاویانی ، ایرج راد و زنده یاد حمید خیرآبادی و … بازیگران این فیلم هستند.

Hamoon1

فیلم سینمایی «هامون» دیگر ساخته داریوش مهرجویی سال ۶۸ تولید شد. خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، عزت الله انتظامی، جلال مقدم و … بازیگران این فیلم هستند. از «هامون» می‌توان به عنوان یکی از مهمترین فیلم های پس از انقلاب نام برد. این فیلم نیز همزمان با اکرانش مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت و در طول این سال ها چه در شبکه نمایش خانگی و چه در بخش تلویزیون دیده شده است.

فیلم سینمایی «هامون» در پردیس سینمایی ملت و فیلم «اجاره نشین‌ها» در پردیس سینمایی تماشا اکران شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>