سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۸ ب.ظ چاپ مطلب
شبکه قرآن تا پایان ماه رمضان برای بچه‌ها ویژه برنامه دارد/

«نقطه اوج» نوجوانان را به دوری از گناه تشویق می‌کند

Noghte-oj

برنامه «نقطه اوج» نوجوانان را به توجه به معنویات و مفاهیم مذهبی دعوت می‌کند.

برنامه «نقطه اوج» نوجوانان را به توجه به معنویات و مفاهیم مذهبی دعوت می‌کند.

برنامه ترکیبی «نقطه اوج» به تهیه کنندگی و کارگردانی رحمان حاصلی از ابتدای ماه رمضان برای مخاطبان نوجوان روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما رفته و تا پایان این ماه ادامه دارد. رحمان حاصلی درباره این برنامه به سوره سینما گفت: «نقطه اوج» در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای آماده شده و رویکرد اصلی آن دعوت قشر نوجوان به دوری از گناه است. ما این نام را بر این اساس برای برنامه انتخاب کردیم که معتقدیم ماه مبارک رمضان فرصتی برای اوج گرفتن و نزدیک شدن به خداست.

noghte-oj1

وی درباره جزئیات برنامه خود افزود: «نقطه اوج» از ۸ آیتم مختلف تشکیل شده و تیتراژ آن با توجه به نام آن در برج میلاد ضبط شده است. ما در این برنامه آیتمی داریم با نام مهمان غایب که در آن به معرفی یک نخبه قرآنی کشور می پردازیم. همچنین آیتم های دیگری داریم که در هر یک از آنان سعی کرده‌ایم مخاطب نوجوان را هر چه بیشتر با کلام خداوند آشنا کنیم. برای مثال به سراغ افراد برجسته قرآنی رفته ایم و از آنان در مورد کودکی شان سوال می کنیم.

حاصلی درباره گروه سازنده برنامه خود اضافه کرد: آیتمی با نام خبرنگار داریم که اجرای آن بر عهده محسن قره شیخ لو است و او با سفر به شهرهای مختلف کشور با جوانان آشنا با قرآن گپ می‌زند. اجرای پلاتوهای برنامه را محمد خاکساری بر عهده دارد . لادن سمیعیان بخش سایت و خواندن پیام مخاطبان را بر عهده دارد.

noghte-oj2

تهیه‌کننده «نقظه اوج» از مهدی رسولی، فاطمه پهلوان و اکرم رستمی به عنوان نویسنده ها و محققان برنامه نام برد و افزود: به زودی برای تولید سری جدید برنامه از نویسندگان جدیدی بهره خواهیم برد. «نقطه اوج» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه قرآن پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>