سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ بهمن ۱۳۹۷ در ۱:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

حسین کشاری: استقبال از جشنواره فیلم فجر در سینما استقلال پرشورتر از سال‌های قبل بود

esteghlal-fajr-keshari

حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران معتقد است استقبال مردمی از اکران فیلم‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر در این سینما پرشورتر از سال‌های گذشته بوده است.

به گزارش سوره سینما، حسین کشاری مدیر سینما استقلال تهران با اشاره به استقبال گسترده از اکران فیلم‌های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر در این سینما، گفت: امسال استقبال مردمی از اکران فیلم های جشنواره خیلی پرشورتر بود حتی معتقدم هیچ سالی مانند امسال استقبال صورت نگرفته بود.

او افزود: تقریبا از روزهای اول اکران برای تمام فیلم ها و سانس ها صف های بلندی تشکیل می شد. مساله مهمتر اینکه اکثر بلیت های سینما استقلال در جریان پیش فروش بلیت ها به فروش رسید و تعداد محدودی در گیشه فروش می رود با این وجود استقبال از فروش بلیت در گیشه بازهم زیاد است.

کشاری با بیان اینکه سینما استقلال در این مدت ۶ شب اکران فوق العاده هم داشته است، گفت: «دیدن این فیلم جرم است!»، «متری شیش و نیم»، «سرخپوست»، «شبی که ماه کامل شد» و «قصر شیرین» از جمله فیلم هایی بودند که چندین سانس فوق العاده در سینما استقلال داشتند و استقبال بی‌نظیری از آنها شد.

esteghlal-fajr

این مدیر سینمایی با تاکید براینکه جشنواره فیلم فجر جایگاه خود را بین مردم پیدا کرده و استقبال از آن هرسال بیشتر می شود، خاطرنشان کرد: اینکه مردم از پیش فروش بلیت ها تا این اندازه استقبال کردند یعنی فرهنگ سینما رفتن در بین مردم جا افتاده است. خود من ۳۱ سال است که همراه با جشنواره فیلم فجر هستم. در قدیم علاقه‌مندان از ۶ صبح در سرما در صف می ایستادند تا بالاخره بلیت دیدن فیلم ها را بخرند. ولی الان این شرایط تسهیل شده و علاقه‌مندان می توانند از مدتی قبل خرید اینترنتی کنند.

کشاری افزود: امسال یک اتفاق خوب هم افتاد آنهم اینکه مسئولان برگزار کننده جشنواره تقریربا ۱۰ روز قبل از شروع اکران ها برنامه سینماها را اعلام کردند. سال های پیش یک شب قبل از جشنواره برنامه سینماها اعلام می شد ولی امسال برنامه ۱۰ روز قبل علنی شد و این تکلیف مخاطبان را برای انتخاب سری فیلم ها روشن کرد.

مدیر سینما استقلال با پیش بینی  اینکه فردا و پس فردا هم این سینما روزهای شلوغی را تجربه خواهد کرد، گفت: فکر می کنم برای فیلم «۲۳ نفر» اکران فوق العاده داشته باشیم چون چندین بار تماس گرفته شده و خواستار سانس فوق العاده بودند. ۲۲ بهمن هم که تعطیل است و مردم فرصت بیشتری دارند حتما روز شلوغی برای ما خواهد بود.