سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اسفند ۱۳۹۷ در ۳:۳۹ ب.ظ چاپ مطلب

تعداد سانس‌های نمایش «ماموریت غیر ممکن» افزایش یافت

mamooriate-gheire-momken

همزمان با استقبال رو به رشد علاقمندان به فیلم «ماموریت غیر ممکن»، تعداد سانس‌های نمایش این فیلم در برخی از سینماها افزایش یافت.

به گزارش سوره سینما، بعد از ۱۵ روز از نمایش فیلم «ماموریت غیر ممکن» با وجود تعداد سانس‌های کم در سینماها همچنان این فیلم گوی رقابت را ربوده است.

به گفته کارگردان آن؛ خوشحالم که مردم در سینما با ترانه‌های فیلم همخوانی می‌کنند و سالن سینما لحظاتی تبدیل به کنسرت میشود و این یکی از اهداف من در ساخت فیلم بود و این موفقیت در حالی است که موضوع فیلم راجع به تولید ملی و فرار مغزهاست و تاکنون نه دولت و نه هیچ نهاد و ارگانی از فیلم حمایت نکرده است. امید است تا افزایش تعداد سانس ها به فروش بهتری دست پیدا کند.

فیلم «ماموریت غیر ممکن»، یک طنز اجتماعی است و به گفته کارگردان آن، این فیلم را می‌توان اولین کنسرت سینمایی ایران نام برد و در آن خوانندگان محبوب پاپ کشور همچون حامد همایون، امیرعباس گلاب و رضا یزدانی در نقش خود حضور دارند.

برخی بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از: علی اوجی، پادینا رهنما، سارا خویینی‌ها، مهران رجبی، نسرین نصرتی، یوسف صیادی، سارا محمدی، عسل قرایی، پدرام ابدان و با حضور پژمان بازغی و با هنرمندی جمشید هاشم‌پور و محمدرضا شریفی‌نیا.

در خلاصه داستان آن آمده است: کریم عاشق خوانندگی است و بدون اینکه بداند دلداده مأموری شده که مأموریت دارد فرمولی را از دانشمندی سرقت کند، پس از متوجه شدن این داستان کریم، دو راه بیشتر ندارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>