سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۲۶ ب.ظ چاپ مطلب
مراحل فنی «چ» ادامه دارد/

کریمی: هنوز کسی صدای عرب‌نیا را تقلید نکرده است

34891_462

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا همچنان در مراحل فنی است.

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا همچنان در مراحل فنی است.

مهدی کریمی تهیه کننده فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا درباره مراحل فنی این فیلم به سوره سینما گفت: با پایان مراحل ساخت سی جی آی و جلوه‌های ویژه رایانه‌ای تقریبا کارهای تصویری این فیلم انجام شده و صداگذاری آن توسط علیرضا علویان همچنان در حال انجام است. با پایان ساخت موسیقی فردین خلعتبری و اتمام مراحل صداگذاری این فیلم آماده نمایش خواهد شد.

تهیه‌کننده «آژانس شیشه‌ای» درباره خبر دوبله و تقلید صدای فریبرزعرب نیا بازیگر اصلی فیلم توسط سامان گوران در «چ» گفت: فعلا که نه این اتفاق نیفتاده است.

وی درباره احتمال اولین نمایش این فیلم در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: هنوز تصمیم نهایی برای نمایش «چ» نداریم اگر قبل از جشنواره فیلم اکران نشود اولین نمایشش در این دوره از جشنواره خواهد بود.

این تهیه کننده درباره  ارزیابی کلی از کیفیت کنونی فیلم افزود: خوشبختانه فیلم به لحاظ کیفی راضی کننده است و امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «چ» تازه‌ترین تجربه کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا دو روز از زندگی شهید مصطفی  چمران در پاوه را به تصویر می‌کشد. این فیلم از آغاز فیلمبرداری با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و فراز و فرودهای بسیاری را پشت سر گذاشت. حواشی این فیلم از اختلاف فریبر عرب‌نیا با کارگردان و ترک صحنه آغاز شد و به ایام جشنواره نیز رسید. در ایام جشنواره مطرح شد که حاتمی‌کیا نخواسته است این فیلم در جشنواره سی و یکم فیلم فجر به نمایش درآید. در همان دوران سیداحمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی به کرات مسائل فنی و پرهیز از عجله برای رساندن کار به جشنواره را مطرح کرد، تا هر گونه شائبه درباره این فیلم را پاک کند.

 سعید راد، فریبرز عرب‌نیا، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، امیررضا دلاوری، مهدی سلطانی سروستانی و… بازیگران این فیلم هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>