سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ فروردین ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
رئیس حوزه هنری خوزستان:

بعد از بازسازی سینما «قدس»، سینما «بهمن» اهواز را هم بازسازی می‌کنیم/ تداوم نهضت سینماسازی حوزه هنری

tabatabaee

حجت الاسلام طباطبایی رئیس حوزه هنری استان خوزستان، از روند بازسازی سینما «قدس» اهواز بازدید و در جریان اقدامات انجام شده در این سینما قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین طباطبایی، در بازدید از روند بازسازی سینما قدس اهواز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: سینما قدس اهواز وضعیتی بحرانی داشت به این لحاظ که زیرساخت ها قدیمی بود و علیرغم اینکه در یکی از بهترین مناطق اهواز بود اما قابلیت لازم برای استفاده مخاطبان را نداشت.

رئیس حوزه هنری خوزستان، با بیان اینکه طی صحبت هایی که با مدیر امور سینمایی استان صورت گرفت درجهت بازسازی این سینما اقداماتی انجام شد، افزود: کار به بهترین شکل ممکن انجام و فضای سینما مدرن، بازطراحی، بازسازی و تعمیر شده است.

وی با بیان اینکه یک سن مناسب ایجاد شد برای اینکه بتواند قابلیت اجرا برای کنسرت های موسیقی، همایش ها و … داشته باشد، اضافه کرد: همچنین پرده سینما تعویض شده و فضایی کاملا لذت بخش و مطلوب برای مخالب ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در جهت راحتی و رفاه حال مخاطبان هنرهای ارزشمندی همچون سینما، تئاتر، موسیقی و … انجام و همه ملاحظات دیده شده است، تصریح کرد: در مرحله بعد بناست قسمت بالکن سینما تبدیل به یک سالن جدید شود.

حجت الاسلام طباطبایی، خاطر نشان کرد: قصد داریم پس از پایان کار بازسازی سینما قدس، سینما بهمن اهواز هم بازسازی و نوسازی می کنیم تا سینما دوستان بتوانند در فضایی مناسب و شایسته بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، در این دیدار فرزاد جعفری مدیر امور سینمایی استان خوزستان توضیحاتی از روند بازسازی سینما قدس اهواز ارائه کرد .


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>