سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان به سوره سینما گفت:

افزایش ۲۰ درصدی مخاطب و ۳۰ درصدی فروش در سال جدید/ طرح احداث سینما در رهنان و علویجه

Mostafa-Hoseini

سیدمصطفی حسینی مدیر امور سینمایی حوزه هنری اصفهان گفت: سال جدید سینمایی را بسیار خوب آغاز کردیم و با ۲۰ درصد افزایش تعداد مخاطب و ۳۰ درصد افزایش فروش مواجه شدیم.

سیدمصطفی حسینی مدیر امور سینمایی استان اصفهان در گفت و گو با سوره سینما عنوان کرد : ما خدا را شکر سال جدید سینمایی را بسیار خوب آغاز کردیم و طبق پیش بینی های انجام شده افزایش چشم گیر مخاطب و میزان فروش را داشتیم .

وی توضیح داد : ما طبق آمار تا پایان فروردین ماه امسال بیشتر از ۲میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان فروش داشتیم که نسبت به همین تاریخ در سال گذشته یعنی با ۳۰ درصد افزایش فروش و ۲۰ درصد افزایش تعداد مخاطب سال ۹۸ را آغاز کردیم .

وی معتقد است : از دلایل این پیشرفت و شروع قوی می توان به چیدمان خوب اکران نوروزی امسال اشاره کرد که در ژانرهای کودک و اجتماعی و طنز و سینمای ارزشی فیلم هایی برای جذب مخاطب داشت .

وی ادامه داد : ما هر ۷ فیلم اکران نوروزی را در همه سینماهای استان اصفهان شامل پردیس ساحل با ۹سالن ، پردیس چهارباغ با ۵ سالن ، سینما فلسطین با یک سالن، سینما سپاهان با ۲ سالن ، فولادشهر با ۳سالن ، شاهین شهر با ۲ سالن، کاشان با ۳ سالن ، بهمن و میمه و گز و … اکران همزمان داشتیم و همه فیلم ها فروش قابل قبولی داشتند و اتفاق ناگوار سیل هم چون خارج از استان ما تاثیری روی این چرخه نگذاشت.

حسینی درباره احداث و بازسازی سالن های جدید در استان اصفهان گفت : خوشبختانه یکی از سیاست های همیشگی موسسه بهمن سبز حوزه هنری تجهیز و به روز رسانی سالن های سینماست که با توجه به شرایط و موقعیت هایی که در هر شهر وجود دارد در سال جدید ضمن به روز رسانی سینما سپاهان که به نسبت سایر سالن ها مدت بیشتری از بازسازی اش می گذرد، احداث سینمای جدید در «رهنان» و «علویجه» را در برنامه داریم که توافق های اولیه آن با شهرداری انجام شده و در مرحله طرخ و برنامه ریزی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد : سینماهای استان اصفهان به لحاظ کیفیت صدا و تصویر و صندلی و همه تجهیزات در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می برند و نمی گذاریم زمان زیادی از بازسازی آنها بگذرد و آسیب ببینند و الان اگر بتوان از مشکلی حرف زد ، تنها مشکل شهرهای پر جمعیتی از جمله بهارستان و نجف آباد است که هیچ سینمایی ندارد و ساخت سالن برای آنها در برنامه کاری پیش رو است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>