سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمدرضا وطن‌دوست: جای جشنواره فیلم وارش میان جشنواره‌ها خالی بود

vatandoost

محمدرضا وطن‌دوست کارگردان فیلم «لوتوس» گفت: جای جشنواره بین المللی فیلم وارش به دلیل نگاه آیینی و مردم شناسانه اش میان جشنواره‌ها خالی بود.

به گزارش سوره سینما، محمدرضا وطن‌دوست نویسنده و کارگردان سینما که با فیلم «لوتوس» در نهمین جشنواره بین المللی فیلم وارش شرکت دارد، برگزاری دوباره این رویداد را تجربه ای شیرین و جذاب دانست و گفت: این که جشنواره بین المللی فیلم وارش چهار سال متوقف ماند اجحافی در حق این رویداد بود. این که یک جشنواره با چنین توقفی رو به رو شده بود، اتفاق خوبی برای یک رویداد پر نتیجه نیست، امیدواریم برنامه ریزی های دقیق تری انجام شود تا حداقل هردوسال یک بار شاهد برگزاری جشنواره فیلم وارش باشیم.

وی با اشاره به خاطره خوب حضورش در دوره های مختلف جشنواره بین المللی فیلم وارش عنوان کرد: من در سال ۹۳ موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شدم، همچنین در دوره های قبلی جشنواره هم عضو شورای  سیاستگذاری و هیات انتخاب آن بوده ام. در سال های اخیر جای جشنواره وارش بسیار خالی بود زیرا این جشنواره، نگاهی آیینی و مردم شناسانه دارد و به نظرم در هشت دوره گذشته خود نیز موفق عمل کرده بود و در دوره نهم نیز به خوبی در حال برگزاری است.

نهمین جشنواره فیلم وارش تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه در استان مازندران درحال برگزاری است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>