سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ویژه برنامه «صراط» به مناسبت وفات حضرت خدیجه (س) از شبکه چهار

serat

شبکه چهار سیما در آستانه فرارسیدن وفات حضرت خدیجه (س) ویژه برنامه مناسبتی «صراط» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «صراط» که در قالب مستند گونه ویژه تمام مناسبت های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولید می شود، قسمت جدید این برنامه ویژه وفات حضرت خدیجه (س) روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود.

در قسمت مستند این برنامه، با سفر به بنیاد فرهنگی «امامت» در قم که موسس آن آیت الله سید علی میلانی هستند ، با حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی معماریان درخصوص زندگی حضرت خدیجه (س)گفتگو شده است.

در آیتم نمایشی این قسمت از «صراط»، نمایش کوتاهی با عنوان «ازدواج» پخش می شود. داستان این نمایش در خصوص خانواده ثروتمندی است که با ازدواج دختر خود با یک فرد از طبقه متوسط مخالفت می کنند.

در این آیتم نمایشی،محمدستوده،اکبردباغیان،مژگان ناصری،اشکان حاج حسنی،اکبر دسترنج،حمید تربتیان و بهرنگ محتشمیان ایفای نقش کرده اند.

بخش شعرخوانی، آیتم جدیدی است که به مجموعه «صراط» اضافه شده است و در ویژه برنامه این هفته، محمدصادق میرصالحیان و فضل الله شیرانی ملقب به سخا درخصوص حضرت خدیجه(س) به شعرخوانی می پردازند.

لازم به ذکر است تصویربرداری بخش شعرخوانی در خانه تاریخی مشروطه در اصفهان صورت گرفته است.

«صراط» به تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>