سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۸ در ۱۰:۱۵ ق.ظ چاپ مطلب
دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم ۱۰۰ اعلام کرد:

«دستان سرد» برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه مردم شد

Ghorbani-100Fest

دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ «دستان سرد» را به عنوان اثر برگزیده از نگاه آرای مردمی دوازهمین دوره این جشنواره معرفی کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰»، علی قربانی در خصوص نتایج آرای مردمی فیلم‌های این رویداد فرهنگی گفت: نتایج آرای مردمی فیلم‌های برگزیده «جشنواره ۱۰۰» از نگاه تماشاگر در همه آثار راه یافته به تمام بخش‌های جشنواره در سایت آپارات مشخص و یک فیلم به عنوان فیلم منتخب مردم، معرفی شد.

وی افزود: فیلم «دستان سرد» به عنوان اثر برگزیده از نگاه آرای مردمی دوازهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» معرفی و مبلغ ۳۰ میلیون ریال به عنوان جایزه به آن اهدا خواهد شد.گفتنی است فیلم‌های «گل ایرانی»، «توقف»، «کادیلاک» و «پوشک» به ترتیب از دیگر برگزیدگان جشنواره از نگاه آرای مردمی معرفی شده‌اند.

قربانی خاطر نشان کرد: این نظرسنجی با مشارکت سایت آپارات انجام و با اشتراک فیلم‌ها در این سایت، مخاطبان مجازی نیز در این رای گیری شرکت کرده و بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب کردند.

وی یادآور شد: علاوه بر این جایزه در آئین اختتامیه جشنواره هم جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران به محمدرضا سعادتی برای «پوشک» اهدا شده بود.

لازم به ذکر است دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فیلم ۱۰۰» از ۸ الی ۱۰ اسفندماه ۹۷ در سینمای آزادی برگزار شد و نظر سنجی مردمی جشنواره در سایت آپارات ادامه پیدا کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>