سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ خرداد ۱۳۹۸ در ۶:۲۹ ب.ظ چاپ مطلب
در آیین دیدار فیلم «کارت پرواز» مطرح شد:

مهدی رحمانی: سینمای مستقل نیاز به یک همبستگی دارد/ بهمن کامیار: به این فیلم افتخار می‌کنم

rahmani-kamyar

آیین دیدار و اکران خصوصی فیلم سینمایی «کارت پرواز» با حضور عوامل، هنرمندان و اهالی سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

به گزارش سوره سینما ، پیش از نمایش فیلم، مهدی رحمانی کارگردان فیلم سینمایی «کارت پرواز» ضمن خوشامدگویی و تشکر از حضور مهمانانی که در این مراسم حضور داشتند، درباره حمایت از سینمای مستقل گفت: به نظر من سینمای مستقل نیاز به حمایت ندارد چون کسانی که علاقه‌مند به فیلم‌های مستقل هستند، این آثار را پیدا می‌کنند و می‌بینند، همانطور که ما فیلم‌های مستقل دوردست دنیا را می‌بینیم.

وی ادامه داد: سینمای مستقل در حال حاضر نیاز به یک همبستگی دارد که در مقابل چرخه بزرگ سینمای بدنه که با سرعت در حال پیشروی است، مقاومت کند. من مشکلی با سینمای بدنه ندارم، تنها مشکلم با بزرگ و بزرگ‌تر شدن آن است که به مرور شبیه به یک بهمن شده و روی سرمان می‌ریزد و تنها راهی که برای ادامه حیات سینمای مستقل وجود دارد، شکل‌گیری این همبستگی است تا ما هم بتوانیم قدرت بگیریم، حرفمان را بزنیم، کارمان را انجام دهیم و حضور داشته باشیم، چرا که فکر نمی‌کنم وجود ما و فیلمسازی‌مان به غیر از خودمان برای کسی اهمیتی داشته باشد.

در ادامه بهمن کامیار تهیه‌کننده فیلم «کارت پرواز» ضمن خوشامدگویی به حضار ضمن اشاره به اینکه بزرگانی در جمع هستند که اگر بخواهد نام ببرد بسیار زمان‌بر خواهد شد، گفت: فیلم «کارت پرواز» بعد از ۳ سال و پشت سر گذاشتن اتفاقاتی که رخ داد و مانع اکران فیلم شد، بالاخره با همکاری دوستان گروه هنر و تجربه برای مخاطب اصلی خودش در این گروه اکران می‌شود.

وی افزود: امیدوارم دوستانی که در اینجا حضور دارند اگر فیلم را دوست داشتند حتما به دیگران هم توصیه کنند که این فیلم را ببینند، چون هدف اصلی همین است که مخاطب اصلی یک فیلم آن را ببیند. از گروه فیلم «کارت پرواز» که یک گروه خیلی صمیمی بودیم در زمان ساخت فیلم و در راس همه از مهدی رحمانی خیلی تشکر می‌کنم که موجب شدند «کارت پرواز» به کارنامه کاری من اضافه شود، من به این فیلم افتخار می‌کنم.

در پایان مهدی رحمانی از حضار خواست هر کس فیلم را دوست داشت و علاقه‌مند بود که نظرش را درباره فیلم بگوید، یک ویدئوی یک دقیقه‌ای از نظراتش را به دست عوامل فیلم برساند تا در اختیار مخاطبان قرار بدهند.

جعفر صانعی مقدم مدیر گروه هنر و تجربه، محمدعلی نجفی، اصغر رفیعی جم، شیرین یزدانبخش، پرویز شهبازی، حبیب رضایی، سروش صحت، منوچهر زنده دل، مهدی رجبی، پدرام اکبری، صادق بهروز، طاها ذاکر ، محسن عبدالوهاب ، محمد رسولی، پناه برخدا رضایی، سپیده عبدالوهاب، عباس امینی، امید صالحی، آرش فلاحت پیشه، ندا جبرئیلی، منصور شهبازی، علی علایی، طلا معتضدی، محمد اطبایی، افشین هاشمی، سمیرا اعلایی، سهیل مستجابیان، بابک میرزاخانی، سهیلا گلستانی، ویدا روشنی، بهرنگ علوی، آناهیتا افشار، گلاره عباسی، نگین معتضدی، فرشته حسینی، لیلا ارجمند، فتانه ملک‌محمدی، نهال دشتی، اکتای براهنی، آمنه اربابون، کامران سحرخیز، محمدرضا مقدسیان، پوریا ذوالفقاری، محمد احمدی، شهرام شاه‌حسینی، شادی کرمرودی، امیر اثباتی، شاهرخ دولکو، آتوسا قلمفرسایی، سهیل مستجابیان، امیر مهران، امیر عربی، محسن دارسنج، لیلا نقدپری، مجید برزگر، علیرضا معتمدی، طهورا ابوالقاسمی، نغمه دانش، سحر عصرآزاد، غزاله سلطانی، علی باقری، یسنا میرطهماسب، زکیه بهبهانی، ریحانه پارسا و مژگان صابری از جمله مهمانان آیین دیدار و اکران خصوصی فیلم سینمایی کارت پرواز به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار بودند.

فیلم سینمایی «کارت پرواز» از اول تیرماه سال جاری در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>