سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۸ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

اعلام برنامه‌های جدید پردیس سینمایی آزادی/ اجرای طرح تقویت اکران در سال ۹۸

azadi-sajjad

به منظور بهره‌مندی از ساعات کم کاربرد سینما و افزایش مخاطب، طرح تقویت اکران فیلم‌ها در زمان‌های خلوتی سالن‌ها در پردیس سینمایی آزادی اجرا خواهد شد.

سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی، ضمن اشاره به اهمیت این سینما در چرخه اکران فیلم ها در خصوص ظرفیت های مناسب این فضای فرهنگی و برنامه های جدید آن در سال ۹۸ به خبرنگار سوره سینما گفت: در راستای خدمات رسانی به اهالی سینما، ظرفیت های جدیدی این مجموعه شناسایی و برنامه ریزی شده است که به موجب آن علاوه بر افزایش مخاطب، شرایط و  فضای مناسب این سینما برای فعالیت های فرهنگی مردم فراهم بوده و منجر به ترغیب و استقبال آنها شود.

وی درباره طرح تقویت فروش بلیط ها در ساعات بلا استفاده مردم از این فضای فرهنگی اذعان داشت: طرح تقویت اکران فیلم ها در ساعات کمبود مخاطب در طی روز، از جمله برنامه های جدید پردیس سینمایی آزادی است که به موجب آن ساعات خلوتی سالن های سینما با استقبال مردم روبرو شده و از ظرفیت های سینما به نحو بهتری استفاده می شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: طرح «همت عالی» یکی دیگر از اقدامات این مجموعه فرهنگی است که به موجب آن با استقرار خیریه ها در پردیس سینمایی آزادی و اختصاص اکران های ویژه برای حمایت از موضوعاتی نظیر کودکان کار، ساز و کارهای مجزایی برای فروش بلیط های سینما تعریف شده و مردم می توانند به منظور کمک به خیریه ها، بلیط فیلم ها را با قیمت های دلخواه خود خریداری کنند. این در حالی است که علاوه بر تقویت رویکرد فرهنگی در فضای تجاری، بدون دخل و تصرف در سطوح درآمدی این سینما، از فعالیت  نهاد های فرهنگی حمایت شده و از همراهی آنها  در رفع بحران های اجتماعی بهره مند می شویم.

وی عنوان کرد: با افزایش هزینه ها، تفریح خانواده ها با محدودیت های جدی روبرو شده و سینما را به جایگاه ویژه ای از سرگرمی های محبوب و مقرون به صرفه در سبد خانوار رسانده است . در این شرایط ارائه سرویس مناسب و استفاده بهینه از ظرفیت های سینما، طبیعی ترین توقعات مردم از اهالی سینما محسوب می شود تا با احقاق آن به نیازهای روحی و روانی مخاطبان پاسخ داده شود.

مدیر پردیس سینمایی آزادی افزایش ۲ برابری مخاطب در این سینما را ناشی از مطلوبیت آن در بین مردم معرفی کرد و یادآور شد: همزمان با اعمال سیاست های تجاری ، در نظر داریم به منظور افزایش کاربری و مخاطب پسندی بیشتر در این مجموعه، شرایط مطلوب را ارتقا و سیاست های جدیدی را اعمال کنیم بدین منظور بررسی های لازم انجام و  در صورت اخذ تصمیمات جدید، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>