سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۸ در ۱۱:۴۱ ق.ظ چاپ مطلب

«صراط» ویژه ولادت حضرت معصومه(س) روی آنتن شبکه چهار می‌رود

serat

در آستانه ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، برنامه «صراط» ویژه ولادت از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «صراط» که در قالب مستند گونه ویژه تمام مناسبت های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولید می شود به مناسبت ولادت حضرت معصومه، با سازنده ضریح این حضرت به گفتگو پرداخته است. حسین عباسپور هنرمند و قلم زن ، سازنده ضریح مبارک حضرت معصومه در این مستند از مراحل ساخت و نصب این ضریح می گوید.

در آیتم نمایشی این قسمت از «صراط»، نمایش کوتاهی با عنوان «روز دختر» پخش می شود.

در داستان نمایش آمده است: چند دختر جوان در حال آماده سازی حسینیه برای برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت معصومه هستند.که با ورود یک دختر تازه وارد به جمعشان دچار چالش می شوند ، دختری که از نظر اعتقادی با آنها متفاوت است …

افروز نصر اصفهانی،آرزو حق شناس،پرنیا برومند،ریحانه جلالی،شیدا کناری،پریسا طبیبیان بازیگران این نمایش هستند.

کارشناس مذهبی این قسمت از برنامه تلویزیونی «صراط» حجت الاسلام و المسلمین احمد مقیمی مدرس و استاد دانشگاه است که درخصوص شخصیت و جایگاه حضرت صحبت می کنند.

«صراط» به تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما تهیه و تولید می شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همکاری می کند و موسسه سینمایی فدک فیلم نقش جهان مجری طرح این برنامه  است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>