سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
«به روایت ناصر تقوایی» به چاپ دوم رسید/

مسعود جعفری جوزانی «شهروند درجه یک» را تهیه‌‌ می‌کند

IMAGE634162737778750000

احمد طالبی‌نژاد از آماده بودن چهار فیلمنامه سینمایی برای ساخت خبر داد که یکی از آنها را مسعود جعفری جوزانی تهیه‌ می‌کند.

احمد طالبی‌نژاد از آماده بودن چهار فیلمنامه سینمایی برای ساخت خبر داد که یکی از آنها را مسعود جعفری جوزانی تهیه‌ می‌کند.

احمد طالبی‌نژاد منتقد و فیلمساز درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: چهار فیلمنامه سینمایی آماده ساخت دارم. «بچه‌های خاک» سه سال است به حوزه هنری واگذار شده، منتظر پاسخ برای ساخت این فیلمنامه هستم. فیلمنامه «شهروند درجه یک» در دست تهیه‌کننده است، صحبت‌های اولیه برای ساخت انجام شده ولی تهیه‌کننده منتظر تغییر مدیریت‌هاست.

وی افزود: «روشنایی‌های شهر» دو بار تا پای تولید رفته ولی هربار به دلیل تغییر مدیریت‌ها متوقف شده. «پدر و پسر» را در حال نگارش دارم. نسخه اولیه آماده شده و بازنویسی باقی مانده. این فیلمنامه سینمایی به گونه‌ای حدیث نفس است و تفاوت نسل‌ها را نشان می‌دهد. امیدی برای ساخت هیچکدام ندارم در عین حال امیدوارم. خسته شدم از بس که شخصت‌های فیلمنامه‌هایم شب و روز می‌آیند سراغم و می‌گویند چرا ما را به حال خود رها کرده‌ای؟

وی درباره این که سابقه فعالیت مطبوعاتی در اعتماد تهیه‌کنندگان به او تأثیر داشته توضیح داد: یکی از تهیه‌کننده‌ها مسعود جعفری جوزانی است که قرار است «شهروند درجه یک» را تهیه کند. ایشان از فیلمنامه خوشش آمد نه از چیز دیگری. حجت الاسلام ذم یکی از تهیه‌کننده‌ها بود که از فیلمنامه من خوششان آمد نه از سابقه ام به عنوان منتقد سینما.

وی اضافه کرد: ۴ کتاب آماده انتشار دارم. «به روایت ناصر تقوایی» بعد از ۲۰ سال مجوز چاپ دوم گرفته و به زودی به بازار می‌آید. کتاب «از شما چه پنهان» خاطرات سینمایی و مطبوعاتی‌ام است و روایتی تازه از تاریخ سینما و ادبیات دارد و منتظر مجوز چاپ است.«دل‌نوشته‌ها و گل‌نوشته‌ها» مجموعه مقالات سه چهار سال اخیرم درباره سینما، تئاتر و ادبیات است که منتظر مجوز انتشار برای آن هستم. رمانی به نام «نترس دخترم کسی اینجا نیست» را نوشته‌ام که یک سال است منتظر مجوز از وزارت ارشاد است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>